אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דברים שצריך לדעת בעת רכישת נעלי נוחות לגברים

 

לפני שאנו רוכשים נעלי נוחות לגברים אנו צריכים לבדוק כמה וכמה נושאים , הנה כמה טיפים שאספנו למענכם שיעזרו לכם לבחור את הנעל הטובה ביותר עבור כף רגלכם:

  1. חישבו למען איזה מטרה אתם רוצים לרכוש את הנעל , האם זה לעבודה ואיזה סוג עבודה : עבודה פיזית בחוץ ,עבודה משרדית או פגישות עסקים . האם הנעל מיועדת לפנאי ? לים, טיולים או סתאם לבית.

  2. לאחר שאיתרתם את מטרת הנעל המיועדת ביחרו עיצוב לנעל המשרת את המטרה המיועדת , כלומר : אם הנעל מיועדת לדוגמה לעסקים ופגישות רשמיות על הנעל לשדר מכובדות , רשמיות ואיפוק. מאידך אם הנעל מיועדת לפנאי , אז במקרה זה על הנעל להיות נוחה לנעילה , נוחה ויציבה ובעלת עיצוב קליל , צעיר ולא רשמי. אם הנעל מיועדת לעבודה אז במקרה זה חשוב שהנעל תהיה חזקה , יציבה ובעלת מרכיבים אשר ישמרו עליה מפגעי הזמן והתנאים, במקרה זה בעיצוב פחות חשוב ומשקלו נמוך יחסית.

  3. בידקו כי הנעל אכן נוחה לכף הרגל שלכם , אם הנעל מיועדת לעבודה יש לבדוק כי הנעל אכן שומרת על הנוחות שלה והיציבות גם לאחר יום עבודה עמוס המכיל בתוכו הליכות רבות וזמני עמידה ממושכים, אם הנעל מיועדת לטיולים יש לוודא כי הנעל מתאימה לתנאי שטח והליכות ארוכות טווח.

  4. חשוב מאוד לבדוק ולוודא כי הנעל , במיוחד במקרים בהם הנעל סגורה , מיוצרת מחומרים נושמים . נקודה זו חשובה מכיוון שבמהלך היום הרגל חייבת לנשום אחרת יש סכנה להתפתחות שלפחויות , פטריות , ושאר דברים לא נעימים . הדרך הטובה ביותר להילחם במזיקים אלו היא להימנע.

    5. יש לוודא כי הנעל היא אכן נעל נוחות בעלת רפידה מיוחדת , חברת טבע נאות לדוגמא ידועה ברפידה האורטופדית המיוחדת שלה , הרפידה משפרת את יציבות הרגל והעמידה , משמשת כר נוח לקרסול הרגל ושומרת על כף הרגל משחיקה יומיומית תחת לחץ יום העבודה המודרני.

לסיכום אלו ארבעת הטיפים המרכזיים שיש לבחון בעת רכישת נעלי נוחות לגברים , כמובן שיש עוד נקודות אינדודואליות שכל אחד בודק וצריך לבדוק בעת רכישת נעליים חדשות.


אודות מחבר המאמר

נעלי נוחות לגברים

נעלי נוחות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.