אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שיטת פילאטיס מכשירים ושימושה בפועל

אם כן פילאטיס הינה שיטת התעמלות שהייתה עד היום כמו סוד מקצועי. כשמדברים שיטת פילאטיס מדברים גם שיטת פילאטיס מכשירים. היא מכונה סוד מכיוון שזו שיטה ידועה בקרב רקדני בלט, ספורטאים וכוכבי קולנוע ובשנים האחרונות הולכת וגדלה במהירות מדהימה בעולם המערבי. את השיטה מעבירים בעצם אנשים המכונים מדריך כושר פרטי לכל דבר המעביר הדרכה לקבוצות בעיקר.

 

אם נחזור לאחור שהרי מדונה הייתה בין הראשונים שניסתה את שיטת פילאטיס לרבות פילאטיס מכשירים באמצעות מדריך כושר פרטי. כיום נוהגים לשאול מי הכוכבים שלא מתאמן בפילאטיס מרוב שצמחה השיטה. למשל לירושלים הגיע השיטה בשנת 99 לסטודיו המכונה גוף ונפש שממוקם במושבה הגרמנית ובעקבותיו נפתחו כל השאר לרבות מכוני כושר שמציעים שיעורי פילאטיס מזרן קבוצתיים.

 

כאמור השיטה פותחה בשנות ה20 על ידי גוזף פילאטיס שהיה אמריקני ממוצא גרמני שזכה לאחרונה לתגובות נלהבות מכל האנשים העוסקים בתחום הכושר לרבות מאמני פילאטיס, פילאטיס מכשירים לרבות מאמן כושר פרטי כזה או אחר בגין שיטה יעילה ופשוטה לביצוע.

השיטה בעצם מתרכזת בתרגול וכושר פיזי ובבניית כוח וחוזק שרירים או בגמישות ושחרור דהיינו הרפיה.

 

אם כן שמדברים פילאטיס או פילאטיס מכשירים בעצם מדברים על שיטה שמשלבת בין שני מרכיבים ביכולת שלה לחזק שריר עמוק ופנימי ביותר בגוף ולשמור על גמישות ואורך ולכן אין זה מפתיע כי רקדנים מוכרים וידועים נמנו עם ראשוני השיטה. בגלל שממציא השיטה גוזף פילאטיס היה ילד חולה הוא זה שבעצם המציא שיטה לתחזוקת גוף נכונה פיזית וכך הגשים את מטרתו בפועל.

 

אם כן המסקנות המוסקות מכך שהרי שיטת פילאטיס לרבות פילאטיס מכשירים הינה שיטה נכונה לעבודה, יעילה ומן הסוג המשיג את התוצאה הנדרשת על מנת לשמור ולשמר אורך חיים בריא, מגוון ואחד כזה המאפשר אימון בריא בגוף בריא לצד תזונה נכונה שהם תורתו של גוזף פילאטיס שאף הוא בעצמו רכש מיומנות של אגרוף, התעמלות, אמנות קרקס ואפילו אמנויות לחימה כאלה ואחרות לרבות סקי וצלילה. בתקופת שהותו במחנה מעצר במלחמת עולם הראשונה עבד כאח רחמן כך פיתח פילאטיס מכשירים או פילאטיס בכדי לתרגל חולים המרותקים למיטותיהם.


אודות מחבר המאמר

אגו ווב אלי גולדמן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.