אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

המשחקים הפופולריים ביותר באינטרנט

כיום יש בשבילנו יותר ויותר זמן פנוי שאנו רוצים לנצל אותו תוך שימוש באמצעים שונים. שתיים מהדרכים שחלקנו הגדול מעבירים בעזרתן את הזמן שלנו הן גלישה באתרי אינטרנט ומשחקי מחשב ביתי. את הפעולות האלו מוציא לפועל בקירוב כל אדם שיש ברשותו מחשב ביתי במעונו עם עם חיבור מהיר לאינטרנט. מדי כמה זמן, אנו עשויים לראות כי יש משחק מחשב פשוט במידה רבה שמסוגל לסחוף המונים של משתמשי אינטרנט אחריו, וההתמסרות למשחקי הדפדפן האלה היא מדהימה בהיקפה. בחרנו להתרכז בכמה משחקי רשת מפורסמים בשיעור הרב ביותר, ובמחקר זה נבחן את יתרונותיהם.

אחד המשחקים המפורסמים במידה הרבה ביותר לאחרונה נקרא כדור בעננים והוא למעשה משחק המהווה גירסה שנוצרה מחדש למשחק קלאסי ידוע מהדור הקודם. במשחק הזה, השחקן נצרך להזיז כדור דרך מסלול מכשולים, תוך שמירה על מהירות גבוהה והימלטות ממכשולים. משחק זה דורש מהשחקן תגובה מהירה וידוע כמשחק דפדפן שמשביח את מהירות התגובה והרפלקסים של השחקן. בנוסף לכך, משחק דפדפן זה משפר מיומנויות הבנה חזותית, כוח ניבוי, קואורדינציה וכולי. למרבה המזל, אין כבר הכרח להוריד את המשחק למחשב האישי, אלא למותר לשחק בו באמצעות הדפדפן במיידיות וללא תשלום.

משחק דפדפן ידוע נוסף שניתן לשחק דרך הרשת הינו משחק ידוע שקרוי חרבות וסנדלים. משחק דפדפן זה הינו משחק מחשבה ולוחמה, ששם דגש מיוחד על טקטיקת מלחמה מדוייקת ומתוזמנת היטב, ובו דמותו של השחקן מנצחת מתחרים בזירה בהתאם להחלטות הספציפיות של השחקן. על אף שפשוט לשחק במשחק זה - לנצח בו ולהגיע להישגים מרשימים דורשים מיומנות נרכשת. על השחקן לנצח בעימותים, לרכוש אספקה ולחשב את צעדיו כראוי.

בגלל הפופולריות הרבה, המשחק חרבות וסנדלים קיבל משחק המשך שנקרא חרבות וסנדלים 2 המשפר ומגביר את החוויה מהחלק הראשון. במשחק חדש זה, מפתחי המשחק הוסיפו יכולות מעודכנות ומאגר פרטי ציוד מחודש, ובכך תרמו עומק חדש למשחק. מכיוון שחידושים אלו דורשים למידה, שחקנים בעלי ניסיון רב בפרק הראשון יצטרכו לצבור מיומנויות חדשות לכדי לבסס את מעמדם כשחקנים מקצועיים. סגנון המשחק המשופר תובע מהשחקן להשתפר מבחינת הטקטיקה שפיתח ואף להחליף את אופן המשחק שלו. גם במקרה הזה, ניתן להוריד את המשחק למחשב האישי או לשחק בו מכל מקום דרך האינטרנט, דבר שהופך את חוויית המשחק לאינטואיטיבית יותר.


אודות מחבר המאמר

לכותב שעות משחק רבות במשחקי רשת.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.