אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידום האתר בגוגל בהתאמה אישית

לכל אתר אינטרנט אופי ייחודי הדורש מערך קידום איכותי המותאם אליו ישירות.  מעבר לשוני הבסיסי בין עולם הפרסום לעולם קידום האתרים יש דמיון רב באלמנטים מסוימים. על  מנת למכור מותר מסוים יש להדגיש את המעלות שלו בצורה ברורה ולטשטש את המגבלות שלו. ציבור הלקוחות הפוטנציאלי הנחשף לקמפיין פרסומי, צריך לנקוט בפעולה אשר תואמת את המטרות של האתר או בעל המותג. קידום האתר בגוגל כרוך גם הוא בהבלטת המעלות הרבות של האתר ובהנעת קהל הלקוחות הפוטנציאלי לנקוט בפעולות הנדרשות. ההבדלים בין קמפיינים פרסומיים רגילים וקמפיין קידום אתרים נעוצים בפלטפורמות השונות המשמשות כבסיס לקמפיינים

קמפיין שיווקי באמצעי התקשורת המסורתיים כרוך על פי רוב בקניית שטחי פרסום וזמן שידור אך שיטות העבודה גלויות וברורות : ככל שתכנים טובים יותר ושטחי הפרסום השונים מרכזיים יותר כך ניתן להשיג תוצאות אפקטיביות יותר להשקעה הרבה הכרוכה מערך שיווק ופרסום. לעומת זאת, קידום האתר בגוגל, קרי פרסום ושיווק המוצרים או השירותים המוצעים בו, נעשה על בסיס פלטפורמות שונות לגמרי כמו מנועי החיפוש ובראשם גוגל כמובן. קידום אתרים הינו בשורה התחתונה שיווק לכל דבר אך כיוון שהעבודה נעשית ברובה מול מנוע החיפוש של גוגל יש ללמוד את המערך הייחודי שלו.

חבילות קידום ייחודיות

כל אתר אינטרנט הינו בעל מאפיינים מיוחדים ולכן קידום האתר בגוגל מחייב היערכות פרטנית העונה לצרכים ייחודיים שמציבים תנאי הפתיחה. מנוע החיפוש של גוגל מעריך את האתרים השונים על פי משתנים ושיטות ניתוח שונות, לכן פרויקט קידום אתר חייב להבליט את הצדדים הידידותיים למנועי החיפוש וכמובן להצניע את החלקים האחרים. המשתנים על פיהם פועל מנוע החיפוש של גוגל אינם גלויים לחלוטין, אך באופן כללי ניתן לומר שככל שהאתר מציע תכנים מקוריים ואיכותיים יותר ושירותים ייחודיים יותר, כך קל יותר לקדמו.

קידום האתר בגוגל תלוי כמובן באיכות התכנים והשירותים שלו, אך מעבר לכך יש חשיבות רבה לידע המקצועי ולשיטות העבודה של מקדמי האתרים האחראים על הפרויקט. מומלץ מאוד לערוך תחקיר יסודי בסוגיה


אודות מחבר המאמר

המאמר נכתב בחסות חברת Dreamview העוסקת בתחום בניית אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.