אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

משרד נקי – תדמית מצליחה

אתם מכירים את הסיטואציה: אתם פוסעים אל תוך משרד בפעם הראשונה וכל איברי החישה שלכם מתחילים לשלוח לכם אותו שמיתרגמים לערכים. ריצפת פרקט – אוירה חמימה, מזכירה בדלפק – חברה עסוקה, פינת קפה – שירות מצוין, וכן הלאה.

אחד הדברים שהכי משפיעים עליכם באופן לא מודע הוא ניקיון המשרד. משרד נקי, מצוחצח בעל ריח נעים ייתפס במוחכם כמקום בטוח, נעים, שכיף לשהות בו. נאמר זאת הפוך, משרד מלוכלך משדר אצלכם דחייה ואי נוחות. במצב כזה, יהיה קשה מאוד לשכנע אתכם לחתום על עסקה. עובדה.

ניקיון המשרד הוא פעולה שוטפת יום יומית. כיצד עושים זאת נכון?

שטיפה בלחץ גבוה

כולנו יודעים לשטוף רצפות. מה הבעיה? שופכים מים עם קצת סבון, וזהו. ובכן, מה שטוב לבית לא תמיד טוב למשרד. צריכים לזכור כי כמות האנשים שעוברת על ריצפת המשרד גדולה פי כמה מרצפת הבית. זאת ועוד, בעוד אנו נוטים להיות סלחניים לגבי כתמים ולכלוך על ריצפת ביתנו, על ריצפת המשרד העניין יותר בולט ולא עובר כלאחר יד.

הפתרון הוא שטיפה בלחץ גבוה. מכונת שטיפה בלחץ גבוה בנויה בשביל רצפות תעשייתיות ומשרדים ומנקה את הרצפה מבחוץ, אך גם מבפנים. לחץ המים המופעל גורם לחדירת הסבון אל בין החריצים של הרצפה ולניקיון יסודי.

התוצאה – רצפה מבריקה ובוהקת מבפנים, ריח טוב, תחושה מעולה ותיחזוק שוטף. לאחר שטיפה עם מכונת שטיפה בלחץ גבוה אתם יכולים להיות בטוחים שהריצפה לא תתלכלך כל כך בקלות ובמהירות.

מכשיר שטיפה בלחץ – היכן משיגים?

ישנם משרדים קטנים וגדולים, עמוסים או אינטימיים. דבר אחד בטוח, כולם זקוקים לניקיון יסודי של מכשיר שטיפה בלחץ. יחד עם זאת חשוב לדעת כי יש שפע של סוגי מכונות שטיפה יד שניה או חדשות בלחץ לכל סדר גודל לכל סגנון ריצפה ולכל צורך.

על מנת לדעת איזו מכונת שטיפה בלחץ אתם צריכים, מומלץ לפנות לחברת ניקיון או לחברה המוכרת מכונות שטיפה ולהתייעץ עם המומחים. במקרה הצורך ניתן גם לבדוק את המכשיר ולראות כי הוא אכן מתאים למשרד שלכם.

בסופו של דבר, ניקיון יסודי מראה על רצינות, הצלחה ויוקרה. וזה שווה לכם המון.

 


אודות מחבר המאמר

מורן לויט בע"מ יבואנים של מכונות שטיפה, רמפות העמסה, מכונות פוליש ועוד. לפרטים נוספים צרו קשר- 08-8621614/5

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.