אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

להבין את ההיסטוריה של קיובייס

נכון להיום, קיובייס היא תוכנה פופולארית מאד, אך לא תמיד זה היה כך - בזכות ההימור של חברת Steinberg, והצלחת המחשב האישי - חדרה התוכנה לעוד ועוד בתים של מוזיקאים והכתה גלים.

נכון להיום, תוכנת קיובייס היא התוכנה המובילה בעולם להקלטה של מוזיקה בצורה המקצועית ביותר - והכל בעזרת המחשב הביתי שלכם. כדי להבין איך קיובייס עקפה את כל המתחרות שלה צריך לחזור קצת אחורה - קיובייס בגלגוליה הראשוניים קיימת למעשה כבר יותר מ25 שנה. קיובייס עצמה קיבלה את שמה הנוכחי רק בשנת 1989, עת היא "רצה" בעיקר על מחשבי האטארי שהיו נפוצים אז. ואז בשנות ה90 אירע המהפך הגדול.

להתאים את קיובייס למחשב האישי

בשנות ה90 החל להיכנס מחשב הPC אל השוק הביתי. חשוב להבין, שבו בזמן התפיסה הייתה שאנשי המקצוע שעשו שימוש במחשבים (ויהא זה מוזיקאי או גרפיקאי) צריכים מחשבים אחרים כמו מקינטוש שהתאימו יותר ליצירת עבודות שדרשו יצירתיות. בחברה שפיתחה את קיובייס החליטו לקחת הימור מושכל - הם שמו לב שקצב הכניסה של מחשבי הPC הוא מהיר במיוחד - ולכן הם החליטו לפתח את הגרסאות הבאות של התוכנה למחשבי PC. ההמשך ידוע לכולם - מחשבי הPC כבשו את העולם, ולכן היום תוכנת הקיובייס נחשבת לטובה ביותר, משום העובדה שאפשר להתקין אותה על כל מחשב ביתי ופשוט להתחיל להקליט.

בואו לקבל ידע בקיובייס במכללת BPM

אז את הציוד כבר יש לכם - מחשב. עכשיו הגיע הזמן להתמקצע בקיובייס ולהיות מקליטים מקצועיים בתוך הבית שלכם, מבלי שאתם תלויים באף אולפן הקלטות. מי שנרשם ללימודי קיובייס במכללת BPM לא רק עובר תכנים על התוכנה - מכללת BPM היא המכללה היחידה בארץ שהוסמכה ע"י חברת Steinberg העולמית ללמד קיובייס - כך שאתם מקבלים תעודת הסמכה בינלאומית! כמו כן, כל הנרשמים מקבלים את התוכנה בהנחה משמעותית של 50% - וכמובן שהרישיון שימוש ימשיך אתכם לאורך הזמן.

נכון להיום, קיובייס היא תוכנה פופולארית מאד, אך לא תמיד זה היה כך - בזכות ההימור של חברת Steinberg, והצלחת המחשב האישי - חדרה התוכנה לעוד ועוד בתים של מוזיקאים והכתה גלים.


אודות מחבר המאמר

שיווק באינטרנט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.