אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הרכיב המוכר של קיובייס 6

קיובייס 6 מציעה רשימה ארוכה למדי של רכיבים חדשים, אבל רכיב הKey Editor הוא וותיק יחסית - וכמובן עבר שכלול והתאמה לעולם ההקלטות של ימינו. בואו גם אתם להכיר את המונח יותר מקרוב.סביר מאד להניח, שכאשר קראתם שיצאה גרסה חדשה לתוכנת קיובייס - הלא היא קיובייס 6, לא הופתעתם לגלות שגם תוכנה זו יצרה שיאים חדשים בעולם המוזיקה. אין ספק, כי תוכנת קיובייס 6 כוללת בתוכה מספר רכיבים חדשים ומיוחדים, שאי אפשר למצוא בתוכנות המתחרות שלה. אבל לא תמיד צריך להסתכל רק על מה שחדש. תוכנת קיובייס 6 מכילה בתוכה רכיב מוכר מאד, שהפך את התוכנה למה שהיא כיום. לרכיב זה קוראים Key Editor. מה בדיוק השימוש שלו בגרסה החדשה?

על קיובייס 6 וKey Editor

מהו למעשה אותו Key Editor שנמצא בתוך קיובייס 6? Key Editor הוא כלי וותיק מאד בעולם של קיובייס. חברת שטיינברג הכניסה אותו לשימוש כבר בגרסאות הראשונות יחסית של קיובייס מלפני 20 שנה. הייחוד של Key Editor הוא בכך שהוא מאפשר לבצע הקלטות פשוטות ומינימאליות - לצד הקלטות עשירות ומורכבות, אשר מציגות מגוון רחב מאד של כלים. Key Editor מאפשר לכם להקליט לחנים שונים, במספר עיבודים, עם ערוצים רבים, להכין מלודיות מורכבות ופשוטות, ובמילים אחרות - להקליט ולערוך מוזיקה בצורה הטובה ביותר. ה Key Editor של קיובייס 6 מאפשר לכם לקבל גישה נוחה אל קבצי הMIDI שלכם, ועריכתם על הצד המקצועי והטוב ביותר.

רוצים לדעת עוד על קיובייס 6 וKey Editor?

יכול להיות שהמונח Key Editor נשמע לכם מוכר ויכול להיות שלא. דבר אחד בטוח - אתם צריכים לקבל ידע שהוא מעבר להיכרות עם המונח. אתם צריכים לשלוט בכל רזי הKey Editor של קיובייס 6. לכן, מה שאתם צריכים לעשות זה לקום וליצור קשר עם מכללת BPM. מכללת BPM מציעה לכם קורס ייחודי ביותר, אשר ילמד אתכם את כל מה שצריך לדעת על קיובייס 6 - כולל הרכיב הבסיסי של Key Editor שיש בתוכה.

קיובייס 6 מציעה רשימה ארוכה למדי של רכיבים חדשים, אבל רכיב הKey Editor הוא וותיק יחסית - וכמובן עבר שכלול והתאמה לעולם ההקלטות של ימינו. בואו גם אתם להכיר את המונח יותר מקרוב.


אודות מחבר המאמר

שיווק באינטרנט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.