אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מטבעות לשון שרצוי להבין בעולם המחשוב לעסקים

בעולם המחשבים הנוכחי ישנם שפע מושגים והגדרות שצריך לקלוט. בעלי עסקים קיימים מרובים נתקלים במושגים מעולם המחשוב שאינם שמעו מעולם, לא מבינים ולא יודעים כיצד לנתח את כל החומר החדש. במחקר זה בחרנו לספר לכם על קומץ מושגים מרכזיים בעולם המיחשוב המקצועי – בסגנון קריא ובהיר, כך שמי שיש לו עסק יכול להיכנס, לקרוא ולהבין מהם הסעיפים שהוא משלם עליהם. קריאה מהנה!

מהו מחשוב ענן?

פירוש הביטוי מחשוב ענן הוא לאמיתו של דבר קבלת משאבי מחשב ממקור מרוחק – כלומר המשאבים השונים בהם יש צורך לא ממוקמים פיזית במשרד, אלא ממוקמים במקום חיצוני כלשהו. באופן כזה, ניתן לרכוש שטח אחסון, יכולת עיבוד, יחידות מחשוב וכן הלאה – לפי נחיצות ספציפית (כלומר, לפי הצורך הנקודתי, ולא לפי הפוטנציאל), בעלויות נמוכות משמעותית מהחזקת המשאבים האלה בבעלות החברה וכן הלאה. ברוב המקרים – משאבים אלו יהיו זמינים מכל מקום, עובדה התורמת לגמישות העסק ויכולת ההתפתחות שלו.

שרת VPS? מה זה?

כאחראי על בית עסק, ודאי שמעת על שרת VPS במצב כזה או אחר, כמשהו נחוץ עבור הביזנס שלך. מה זה במציאות?

זהו מחשב שאינו נמצא פיזית בתוך העסק, אך הוא מנוהל כאילו הוא נמצא בסמיכות לכל דבר ועניין. על ידי התקדמות הקשר לאינטרנט ומהירות העברת הנתונים, הצליחו להביא את מצב התפתחות תשתיות המחשב לנקודה בה בעל עסק יכול לחסוך עלויות ולשכור שרת VPS על פי צרכיו והדרישות שלו – מבלי לדאוג ללוגיסטיקה של האחזקה הפיזית בשרת הנמצא במשרדי העסק (על העלויות הנלוות). קל לייעץ על שרת VPS לעסק שזקוק לשרת אך חפץ לחסוך בעלויות ולמצוא מראש מענה עבור בעיות לוגיסטיות.

מהו אחסון אתרים?

מובן שכל עסק כרגע זקוק לאתר אינטרנט. אחסון אתרים הוא התחום שבתוכו מטופל כלל הטיפול הלוגיסטי בהקשר אתר האינטרנט. כל אתר אינטרנט צריך לאחסן במקום כלשהו – הן מהיבט הנתונים, התוכן, התמונות והתהליכים השונים המתרחשים ברקע. ספק אחסון אתרים ראוי יספק קצב גלישה מהיר, מוקד תמיכה משובח, תשתית המספקת לאחסון האתר שברשותכם, נפח מתאים לכלל הטקסטים שאתר של העסק מציע ועוד. אחסון אתרים איכותי מסוגל להוות את ההבדל בין אתר משובח לאתר כושל – הן מסיבות טכניות והן מסיבות שירותיות.


אודות מחבר המאמר

לכותב ניסיון רב בתחום החומרה.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.