אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

על הקשר בין מערכת הנהלת חשבונות לטלפונים ניידים "חכמים"

מרגע הכרזת האייפון על ידי חברת אפל בשנת 2007 ועד היום, חלה התפתחות גדולה, באפשרויות לשיפור ניהול העסק, שמעניקים כלי זה ואלה שבאו בעקבותיו.

השיפור העיקרי שאנו רואים הוא היכולת לקשר בין מסמכים ופעילויות המנוהלים בתוכנת הנהלת החשבונות לבין אירועים אותם ניתן לתעד בזמן אמת תוך ניצול היכולת של המכשיר הנייד לצרף מידע על מיקומו באותה נקודת זמן.

להלן נביא מספר דוגמאות להמחשת היכולות הללו של שילוב בין תוכנת הנהלת החשבונות ומידע זמין מהמכשיר הנייד.

קשר עם נציגי מכירות: תוכנת הנהלת חשבונות המשלבת בתוכה מערכת לניהול קישרי לקוחות, יכולה לספק לנציג המכירות המבקר בבית הלקוח, מידע של זמן אמת לגבי מצב האשראי והגביה של הלקוח, אם ברצונו של הלקוח להזמין סחורה, ניתן לבדוק את מצב המלאי במחסני החברה של כל אחד מהמוצרים אותם מבקש הלקוח לרכוש, ניתן לקבל תשלום של הלקוח עבור סחורה, לרשום הזמנות ולהחתים את הלקוח בזמן אמת בצירוף ציון השעה והמיקום.

דיווח נוכחות: תוכנת הנהלת חשבונות המשלבת בתוכה תוכנה לניהול נוכחות, יכולה לקבל את נתוני השעה והמיקום של עובדים המגיעים לעבודה או עוזבים אותה כאשר מדובר בפעילותם באתרים מרוחקים ממשרד החברה.

קשר עם טכנאי שטח: תוכנה להנהלת חשבונות המשלבת בתוכה מערכת שרות יכולה להעביר לטכנאי בשטח את קריאות השרות בהן הוא אמור לטפל אצל לקוחות החברה ולעקוב בזמן אמת אחר ביצוע עבודת השרות לרבות שימוש בחלקי חילוף, זמני דרך ועוד.

מסירת סחורה ללקוח: תוכנה להנהלת חשבונות המשלבת בתוכה מערכת משלוחים של סחורה ללקוח, יכולה לקבל עידכונים מהשטח לרבות אישור של נציג מטעם הלקוח לגבי קבלת הסחורה עם ציון הזמן והמקום בצירוף חתימה של אותו נציג המאשרת את נכונות הנתונים.


אודות מחבר המאמר

קרן שרר טיבר, מנהלת פיתוח עסקי חו"ל בחברת אשבל טכנולוגיות  היצרנית של תוכנת Priority החל משנת 1986.

אשבל מתמחה בפיתוח, שיווק ויישום של מערכות Priority ו-ZOOM, תוכנות אינטגרטיביות לניהול ארגוני כולל WMS/ERP/CRM של גופים תעשייתיים, מסחריים וציבוריים בארץ ובעולם.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.