אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

4 דרכים להפתיע אותו

זוגיות ללא הפתעות וריגושים יכולה להיות שוחקת מאוד. לצערי, שחיקה במערכת יחסים, כמו בכל דבר בחיים, לא מביאה לשום דבר טוב. כלומר, מחקרים מראים שזוגות אשר מגוונים את חיי הזוגיות שלהם, מאושרים יותר. אז מתי פעם אחרונה עשיתן משהו בלתי שגרתי עם האהוב שלכן? על מנת להקל עליכן, ליקטתי בשבילכן מספר דרכים נחמדות להפתיע את הפרטנר שלכן.

 

אמבטיה מפנקת

אחרי שבוע ארוך ומעייף הוא בטח מותש מאוד. פרגני לו ותארגני אמבטיה מפנקת. איך מכינים אמבטיה מפנקת? תמלאי את האמבטיה במים חמים, תוסיפי סבונים ריחניים, בועות, שמנים, נרות ומגזינים שהוא אוהב. בנוסף, חשוב לקחת ממנו את הנייד, על מנת שאף אחד לא יציק לו ולא יפריע לו להתנתק מהכל. מעבר לאמבטיה, את יכולה לארגן לו ארוחה טעימה ולעשות לו מסאג' אחרי שיצא מהאמבטיה. אני בטוח שהוא יעריך את זה וימצא דרך להחזיר לך אהבה.

 

רכיבה זוגית על סוסים

פנקו את עצמכם בטיול רומנטי על סוסים ברחבי הארץ. טיול על סוסים היא חוויה לא שגרתית וכיפית מאוד. הרכיבה מתבצעת באוויר הצח ובמקומות עם נופים מהממים. במהלך הרכיבה תוכלו להנות מהטבע ומהחיות השונות שתפגשו בדרככם. זוגות רבים נהנים מרכיבה רומנטית ליד הים, בצמוד לשעת השקיעה. כמו כן, ניתן לשדרג את החוויה עם ארוחת גבינות או ארוחה בשרית מפנקת. מעבר לכך, אם תרצו להמשיך ולהנות, עומדת לפניכם האפשרות לבחור באטרקציות נוספות באזור החווה לרבות ספא, בריכה ועוד.  

 

טיסה בכדור פורח

טיסה על כדור פורח יכולה להיות דרך נהדרת להראות את אהבתך ולחגוג אירוע משמח יחד איתו. לדוגמא, את יכולה להזמין טיסה בכדור פורח בשמי הארץ עם ארוחה מפנקת אחרי זה. טיסה בשמי הארץ מרגשת מאוד ומעניקה חוויה בלתי נשכחת לשניכם. לרוב הטיסה מצולמת, כך שישארו לכם המון תמונות מגניבות לאחר כך. בנוסף, טיסה בכדור פורח מאפשרת לכם הזמנות חד פעמית לראות את כל העולם במעוף הציפור (חוויה בלתי נשכחת).

 

טייס ליום אחד

גברים רבים חלמו בילדותם להיות טייסים. אך כידוע, רובם לא הפכו לכאלה. עכשיו יש לך הזדמנות נהדרת להפתיע את אהובך ולפנק אותו במתנה מיוחדת ולהפוך אותו לטייס ליום אחד. חבילת טייס ליום אחד כוללת הדרכה מלאה על תחום התעופה, הדרכה על כלי הטיס, שיעור טיסה תיאורטי וטיסה פרקטית. הטיסה נמשכת כחצי שעה בליבוי מדריך מנוסה. תגשימו לגבר שלך את החלום ותעשי אותו מאושר יותר. הוא בטוח יעריך את זה וימצא דרך להביע את זה.


אודות מחבר המאמר

יואב ליסו, מומחה תוכן בתחום זוגיות, בריאות ופנאי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.