אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

גם אתה יכול להצליח קח טיפ

 

 

עסק חדש שנכנס לשוק בארץ ולא משנה באיזה תחום, העיקר שהוא קיים כבר, חייב לחדש. חייב לתת משהו שאנשים עוד לא ראו, לאו דווקא להמציא את הגלגל אלא פשוט להוסיף קונספט קטן שיעשה אותו טוב יותר מהמתחרים שלו בתחום. הסיבה טמונה בכך שבמידה ופתחת מסעדה לדוגמה, הקמת אותה בשדרה של אוכל והעתקת כמעט במדויק את המודל של המסעדות שלידך, קרוב לוודאי שלא תצליח.גם אם לא מצאת קונספט חדש להיאחז בו, אחד הדברים הכי חשובים לעסק אם לא החשוב מביניהם הוא השרותי בר שתיתן ללקוחות שלך.

אין מה לעשות, כאן בארץ הרבה אנשים יחזרו אלייך אם נתת להם שרות טוב ולא תמיד בגלל הדברים האחרים שאתה מציע כשרות בעסק.  לקוחות חוזרים הוא מוניטין שאתה בונה לעצמך ברגע שאתה חדש.לכן, כל מה שעליך לעשות הוא לתת את השרות הכי טוב שלקוח יכול לדרוש, ולחכות בסבלנות שייווצר לך מוניטין של עסק טוב. זה חלק חשוב מהנוסחה להצלחה.בעסק שלי, בר אקטיבי לאירועים, אני מקפיד תמיד לתת את השרות הטוב ביותר ללקוח, כך יוצא מצב שהאנשים שעשו אצלי את האירוע ימליצו עליי בחום בפני כל  מי שהיה בחתונה. מה שאני עושה בעצם זה לפרסם את עצמי בחינם מול מאות אנשים שהגיעו ורואים את רמת ההשקעה של הבר האקטיבי. בסופו של עניין, עם סבלנות של כמה חודשים, הלקוחות חוזרים אלייך כמי ששמע עלייך או מי שראה אותך באירוע כזה או אחר והתלהב ממה שהצגת שם.

כמובן שזה לא תחליף לפרסום, איכות ועיצוב הבר. אמנם זה חלק חשוב במשוואה של הצלחה עסקית, אבל עלייך להבין שיש עוד הרבה פרמטרים מסביב שתורמים לשגשוג ועליית העסק. בשביל להצליח בעולם העסקים הקשה והמפחיד, עלייך להיות לא פחות ממצוין.אחד הדברים הקשים ביותר שזוגות  מאורסים נתקלים בו הוא הלחץ הגדול שמציף אותם ככל שמתקרב האירוע הגדול בחייהם. כל כך הרבה סידורים שונים, התעסקויות עם אורחים, במיוחד עם המשפחה הקרובה, סידור ישיבה וכדומה הופכים את חייהם בתקופה הזאת ללא קלים בכלל.אנשים מבחוץ שעוד לא חוו את החוויה המטלטלת הזאת לא רואים את מה קורה לזוג בזמן שלפני החתונה. עד שמגיע הרגע בו נשברת הכוס מתחת לחופה, אין לזוג נחת. הם צריכים לסגור אולם, די ג'יי, מעצבת, בר אקטיבי, צלם, שמלת כלה, חליפת חתן, מגנטים וכו'. אלה רק נותני השרות.

כמות אורחים ומ י יגיע ומי לא, את מי כדאי להזמין והאם הדודה של הסבתא של גיסת החתן. 4-6 חודשים של טרוף שמתרכזים באירוע אחד. כמובן השאלה החשובה ביותר: האם הם הולכים לכסות את אירוע? ככל שמתקרב האירוע הלחץ גובר לכן העצה שלי היא לסגור את הפרטים החשובים לפחות 8 חודשים מראש ולהיות בראש שקט לאירוע שממשמש ובא.לכן, כשמגיע האירוע, ושמים לב שהגיעו  מספיק אנשים כדי לכסות את האירוע, על החתן והכלה להשתחרר מכל הלחץ הזה שאפף אותם בחודשים האחרונים ולשתות כמו שצריך בבר האקטיבי שהם שכרו. אמנם לא יותר מדי כדי לא לאבד את ההכרה, אבל מספיק כדי להבין שהם סיימו עם כל הבלגן ולא להבין באותו רגע לאיזה בלגן הם נכנסו ברגע זה: לחיות כדת ודין כזוג נשוי במדינת ישראל. אז הם יבינו שהחתונה הייתה רק הקדמה לדבר האמיתי.


אודות מחבר המאמר

דניאל שוורץ בר להשכרה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.