אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך שותים ולא נופלים ומה עושים שהבר מכוער באולם

 

הדעה הרווחת היא שבארץ אנשים לא יודעים לשתות נכון. זה לא תמיד מדויק אבל לרוב זה נכון. בשנים האחרונות שתייה אלכוהולית הפכה לסוג של תרבות חדשה בארץ, במקומות בילוי כמו פאבים, בארים, מועדונים וגם באירועים משפחתיים. רק שלא כלל האנשים ששותים יודעים להתמודד עם זה כמו שצריך.

 

 

ערבוב סוגי אלכוהול שונים יכול לגרום להקאות, והרגשה רעה גם ביום שלמחרת. אין בעיה לערבב סוגי משקאות אם שותים אותם בכמויות קטנות ולא מפריזים בכמויות. ברגע שמתפזרים ושותים כמויות גדולות של כמה סוגים צריך לצפות לפגיעה.

 

 

אחד מהמקומות שאנשים יכולים להיפגע מאלכוהול זה באירוע משפחתי, מהבר אקטיבי. הסיבה העיקרית לכך היא שהאלכוהול מוגש שם ללא הגבלה כל הערב, ויש הרבה סוגים של משקאות בדרך כלל שיוצאים מחוץ לרחבה על ידי הברמנים בכל מיני וריאציות של צ'ייסרים, באקטים וכדומה. כך שיש מספיק אורחים שבאים לשמוח ועל הדרך לשתות כמה דרינקים, אך בסוף הערב הם מסיימים עם הראש בתוך האסלה.

 

 

יש כמה דרכים לשמור על עצמכם במהלך שתיית אלכוהול.נכון שצריך לבוא ולשמח את החוגגים אבל צריך לשמור על פרופורציות נכונות, להתחיל לשתות רק אחרי המנה הראשונה (אפשר לשתות לפני אפרטיף שמכיל מעט אלכוהול), לא לערבב יותר מדי סוגים של שתייה, לשתות הרבה מים בסוף הערב (חשוב מאוד, כך נמנעים מהאנגובר ביום שלמחרת, ועדיין להנות מכל רגע.

 

 

 

ברים לאירועים מוציאים הרבה סוגי ליקרים ושנאפסים למיניהם לחוגגים, זה נראה טוב, זה טעים לרוב ולא מכיל הרבה אחוזי אלכוהול. לכן ההמלצה שלי היא לשתות עד שני צ'ייסרים צבעוניים, וכמה כוסות של וודקה\ארק\וויסקי ולא לערבב ביניהם. כך אפשר לתפקד ביום שלמחרת ולא להרגיש שאיבדתם כמה שנים טובות מחייכם בליל אמש.

 

 

 

 

כיום ישנם אולמות אשר לא מאפשרים לחברות הבר אקטיבי להיכנס לאולם

למה?

שתי סיבות -החברות שרותי הברים לוקחים תהצגה

וסיבה שניה הם רוצים להרוויח את הבר ע"י כך שמביאים מלצרים במזיגות

אבל אין בררה האולם לא מאשר והבר של האולם ניראה זוועה

מה עושים?

 

אל תלחצו...באמת אולמות רבים מספקים מבנה בר לא יפה

ואתם בתקציבכם קשה לכם לספק אולם יוקרתי אחר

 

אבל לא אמורה ליהיות בעיה כי ניתנת האפשרות להשכיר מבנה בר מחברת שירותי בר

איך?

אני אסביר-כיום שאתה מזמין את שרותי הבר מחיר מבנה הבר ניכנס במחיר המשקאות,ומיכיוון שהבר מגיע מהאולם וכלול במנה תוכלו להרשות לעמכם להזמין מבנה בר מפואר

 

אז איך משכירים בר למי אני פונה?

 

לחברת בר אקטיבי היא תגיע כמה שעות לפני האירוע תקים את מבנה הבר ובסוף האירוע תקפלו.

חשוב לציין שמבנה הבר נורא משפיע על היוקרתיות באירוע

 

אל תהססו ואל תתפשרו לאירוע של פעם בחיים.

שירותי בר לאירועים


אודות מחבר המאמר

דניאל שוורץ השכרת בר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.