אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איטום ונזילות במבנה

איטום ונזילות במבנה מכירים את התופעה של רטיבות על הקירות וכתמי עובש הנובעים מנזילה ממקור כלשהו בצנרת הבית ובכן, אתם לא לבד. המראה הזה והנזקים מחייבים אותנו בטיפול מהיר ויעיל לפני התפשטות הנזילה ופגיעה ביתר קירות הבית. איתור נזילות חייב להיעשות בהקדם תוך שימוש בציוד מתקדם ומכשור כמו מצלמת אינפרא אדום יאיצו את מקום איתור הנזילה ללא כל צורך להרוס קירות ומרצפות על הדרך כמו שהיה בעבר.  כאשר מתגלה דליפה מצינור מים נקיים או מצינור מי שופכין יש צורך בתיקון הבעיה וכמובן ב באיטום  מתאים כדי למנוע חדירת נוזלים לתוך הקירות או דרך המרצפות. דוגמאות לחומרי איטום הקיימים בשוק ומתאימים לאיטום מבנים, קירות חיצוניים ופנימיים ועוד הם : חומרי איטום ביטומנים, חומרי איטום על בסיס אקרילי, חומרי איטום המהווים תמיסה להספגת משטחים מינראליים, חומרי איטום על בסיס פוליארטני, אלסטומרי ופולימרי, חומרים איטום  על בסיס סילקוני או על בסיס אפוקסי ועוד. התאמת חומרי האיטום היא בהתאם לסוג הקיר ולתנאי השטח.

איטום גגות   באמצעות זיפות   היא שיטת איטום המבוססת על חומרי איטום ביטומנים, במקרה זה זפת חמה. זיפות גגות נעשה ע"י יריעות אקריליות שהדבק ביניהן הוא הזפת שמשמש לאיטום מוחלט בפני חדירת נוזלים ובעיות רטיבות.שיטת זיפות גגות מוכיחה את עצמה למשך שנים ולמרות היותה שיטת איטום ישנה היא עדיין מתאימה לרוב המבנים, ולקוחות רבים נהנים מתוצאות האיטום לאורך שנים.   אם כן, אנו רואים שיש מגוון חומרים המטפלים באיטום מבנים ובבעיות של רטיבות   והם מותאמים לאופי השטח הנחוץ לו איטום. יש להקפיד להזמין תמיד את המומחים בתחום השיפוצים והתיקונים לבית, אם אלו קבלני איטום בדקו שהם מומחים  לטפל בבעיות נזילה, רטיבות ואיטום, ובדקו שיש להם את הציוד המתאים והחומרים הנכונים כדי לפתור את הבעיה. כאשר מדובר במקצוענים בתחום, הם יוכלו להמליץ לכם על שיטת הטיפול הטובה ביותר לפתרון הבעיה. והכי חשוב יש להיערך בזמן ולפני החורף שמגביר בעיות אלו כדי להיות מוכנים וליהנות מחורף יבש ונעים בתוך הבית ללא בעיות רטובות אחרות.    


אודות מחבר המאמר

מאמרים מעניינים בצרכנות נבונה וחסכונית

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.