אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בניית אתרים לצרכים מסחריים

יש סוגים שונים של אתרים אך ניתן לחלק אותם באופן גס לשני סוגים : אתרים ללא כוונות רווח ואתרים מסחריים המיועדים למטרות רווח טהורות. נהוג לחשוב שאין הבדל מהותי ביו האתרים השונים ולכן הם יכולים לחלוק תשתית ומבנה זהה. גם אתר ללא כוונות רווח וגם אתר מסחרי מובהק שואפים על פי רוב למקסם את החשיפה לה הם זוכים  ובמובן זה הם זהים לחלוטין. חשיפה היא שם המשחק ברשת וכל אתר מעצם עלייתו לאוויר שואף להיחשף בפני קהל גולשים גדול. אין ספק שכמות החשיפה לה זוכה אתר אינטרנט קובעת את פוטנציאל הרווח שלוף אך אתרים ללא כוונות רווח ואתרים  מסחריים פועלים בשיטות שונות על מנת לצבור קבל גולשים גדול.

אתרים ללא כוונות רווח בנויים על פי רוב על מודלים פשוטים מבוססי מערכות קוד פתוח המצויים ברשת וזמינים לשימוש חינמי. לעומת זאת , אתרם גדולים של חברות מסחריות נוטים להשתמש במערכות קוד סגור שמספקות חברות בניית אתרים ונהנות ממבנה מקורי ועיצוב ייחודי המותאם בצורה מלאה לצרכי החברה. אומנם ניתן להשתמש במערכות קוד פתוח גם לאתרים מסחריים, אך ככל שהחברה גדולה יותר ושואפת לאתר מתוכנן על פי הזמנה ייחודית כך יש לה נטייה חזקה יותר לאתר מבוסס מערכת קוד סגור.

קמפיינים חברתיים מול קמפיינים ממומנים

חברות בניית אתרים מתכננות באופן טבעי את האתרים על פי הצרכים של הלקוחות. קידום אתרים הוא צורך בסיסי של כל אתר לכן חברות בניית אתרים מתאימות את מודל הקידום ליעדים של האתר , דבר אשר משפיע ישירות על בחירת מערכת ניהול התוכן. אתרים ללא כוונות רווח נוהגים לנצל את הרשתות החברתיות על מנת לקדם את עצמם ואת התכנים שהם מציעים ואילו אתרים מסחריים נהנים על פי רוב מתקציבי פרסום וקידום אשר מנוצלים לקמפיינים באמצעות קישורים ממומנים ושימוש בחברות קידום אתרים.

חברות בניית אתרים מביאות בחשבון את יעדי האתר ומקימות את המערכת על פי הדרישות השונות. לאמצעי הקידום יש השפעה רבה על דרישות המערכת, וחברה מקצועית תבצע זאת בהצלחה.


אודות מחבר המאמר

המאמר נכתב בחסות חברת Dreamview העוסקת בתחום בניית אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.