אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פסיכולוג ילדים – הדרך לפתור בעיות מהשורש.

אז מהו למעשה טיפול פסיכולוגי? ובכן, טיפול שהינו פסיכולוגי הוא טיפול אותו מקבל המטופל מהמטפל (הפסיכולוג) עקב בעיות שונות שחוו המטופל בחייו.

 

טיפול פסיכולוגי לילדים.

 

כיום, טיפול פסיכולוגי לילדים נחשב כדבר שכיח ואין זה חשוב אם מדובר על טיפול פסיכולוגי לילדים בחיפה או טיפול אצל פסיכולוג ילדים באזור השרון. ילדים רבים, החל מהשלבים הראשונים של ההתפתחות שלהם ועד לגיל ההתבגרות חווים כל מיני תהליכי התפתחות שונים שאלו משפיעים על תפקודם.

 

טיפול אצל פסיכולוג ילדים באזור השרון, הצפון או הדרום מעניק למעשה כלי התמודדות טובים יותר הן לילד המטופל והן להוריו שמכירים ולומדים כיצד להתמודד עם בעיות הילד.

כמו כן, אנשים רבים נקלעים למצבים נפשיים בעייתיים אשר מצריכים, בסופו של דבר, טיפול וסיוע על מנת להצליח למגר את הבעיות הללו.

 

ישנם מקרים קשיים בהם הפיתרון ניתן באמצעות פסיכיאטר אך במקרים קלים הפיתרון נמצא אצל כל פסיכולוג החל מפסיכולוג ילדים בצפון, פסיכולוג ילדים באזור השרון ופסיכולוג ילדים בדרום.

 

אבחון.

 

פסיכולוג ילדים באזור השרון (או מכל אחר בארץ או מהעולם) יבצע, דבר ראשון כשהוא פוגש את הילד, אבחון. לאחר תום האבחון יעלו המסקנות הבאות: התפתחותו של הילד – בהתאם לעקומת הגדילה, בעיותיו הנפשיות השונות של הילד המטופל, ההיסטוריה הנפשית של הילד – האם הילד עבר טראומות כלשהן והחלק האחרון - שיתוף פעולה בין הילד לבין המטפל.

 

לאחר שפסיכולוג עורך אבחון לילד ובעצם מציין את בעיותיו, הרבה יותר קל לו לגשת ולהתחיל לפתור אותן. חשוב להבין שמשך זמן הטיפול בין פסיכולוג ילדים באזור השרון (או כל מקום אחר) בין ילד אחד לבין ילד אחר הינו שונה. לכל ילד יש דפוסי התנהגות שונים ועל הפסיכולוג יש משימה והיא לגרום לילד להרגיש מספיק בנוח על מנת להיפתח ולספר לפסיכולוג מה מפריע לו.

 

לעיתים הפסיכולוג מתקשה לאבחן את בעיותיו של הילד או לחילופין מתקשה לגרום לו לדבר עמו ולכן, כמעט בכל קליניקה של פסיכולוג הן בארץ והן בעולם, ניתן למצוא פינת משחקים. באמצעות משחקים אלו והצורה בה הילד משחק, יכול הפסיכולוג לנתח את מצוקותיו ובעיותיו של הילד.


אודות מחבר המאמר

המאמר נכתב בחסות חברת Dreamview העוסקת בתחום בניית אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.