אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לופטים ייחודיים בפרויקט נגה של חברת הבנייה פריזט-חסון

רקע

משמעות המילה 'לופט' היא אוויר, ואכן - דירות לופט מאופיינות בחלל פתוח ורחב.

תחילת השימוש בחללים אלו נבע מצורך של אמנים בחללי עבודה ומגורים רחבים ליצירה, ומפני שהפרוטה לא הייתה מצויה בכיסם. בהתאם, הם הסבו מבנים תעשייתיים שעבר זמנם, לחלל המותאם לצרכיהם. כיום המושג 'לופט' משמש לתיאור דירות בעלות חללים כפולים המאפשרים עיצוב ייחודי ומרשים במיוחד.

בפרויקטים חדשים נבנים לופטים מעוצבים, בשאיפה לקלוע לטעמו של הלקוח הפוטנציאלי המחפש 'דירת חלומות'. היזמים לקחו את הלופט המסורתי והפכו אותו למוצר ייחודי בגרסה לקהל רחב ומגוון יותר.

הלופט האורבאני קטן בשטחו מהלופט התעשייתי. הוא מורכב מחלל מרכזי גדול בעל תקרה גבוהה, כאשר אחד מקירותיו הינו קיר מסך מזכוכית המאפשר כניסה מלאה של אור ומבט על הנוף מכל מקום בחלל. לרוב, נמצא בחלל מדרגות המובילות לקומה נוספת, שבה יש יחידת דיור נפרדת למגורים/ אירוח וכדומה, וכן יציאה למרפסת גג גדולה. 

הלופטים היוקרתיים בפרויקט נגה - בניין בוטיק הממוקם במערב הוד השרון

הלופטים בפרויקט נגה מחולקים כך שבקומת הכניסה נמצאים חדרי השינה וכן אזורי האירוח, עשויים חלל כפול המקרין תחושת מרחב והתמזגות עם הנוף, באמצעות קיר המסך השקוף. בקומה השנייה מתוכננת סוויטת מגורים נפרדת ויציאה למרפסת הגג. שטח דירת לופט 5 חד' הוא 160 מ"ר וכ- 70 מ"ר מרפסות (מרפסת אחת ממוקמת בקומת האירוח והמרפסת הנוספת, הגדולה, בקומה העליונה). בפרויקט מתוכננים גם לופטים של 4 חדרים.

פריזט חסון השקיעה מחשבה רבה בתכנון כל הפרטים הקטנים כך שחוויית המגורים בכל הדירות בפרויקט ובדירות הלופט בפרט, תספק נוחות והנאה לאורך זמן, הן מבחינה עיצובית והן מבחינת הקפדה על בחירת חומרים מעולים וביצוע לפי תקני הבנייה המחמירים ביותר.

על פרויקט נגה

פרויקט 'נגה' מתוכנן כצמד בניינים מודרניים אורבניים במערב העיר, על שדרת רמתיים המתחדשת של הוד השרון. חברת פריזט חסון הציבה רף חדש של איכות מגורים בהוד השרון, הן מבחינת בחירת מיקום הפרויקטים - באיזורים מבוקשים בעיר - והן מבחינת תכנון מגוון דירות בוטיק מעוצבות ולופטים ייחודיים בפרויקטים, כך שיתאימו לצרכי האוכלוסיה השונים. 

'נגה' מציע חווית מגורים עירונית מודרנית לדיירים האוהבים את קצב העיר, מבקשים לגור במרחק הליכה מבתי הספר, מרכזי התרבות והספורט (כגון: ספורטק, ספורטן, קניון מרגלית, פארקים ומקומות בילוי של העיר), ומעוניינים בדירה מרווחת ומעוצבת ברוח ישראלית חדשנית. הקרבה והזמינות לצרכי המשפחה מאפשרים לילדים ובני הנוער הגעה אליהם באופן עצמאי, ולהורים -  ארגון יעיל ונוח של סדר היום, חסכון בזמן ו'אנרגיה', בתוספת שקט נפשי בעבודה, לרווחת המשפחה כולה.

הפרויקט מתאים לאוהבים שילוב בין העיר והכפר ולמעוניינים לעבור מבית פרטי גדול לדירה מפנקת -משפחות בהן הילדים עזבו את הבית, למשל, או משפחות עם ילדים שחשובה להם זמינות ונוחות, קרבה לבתי הספר והגנים ותחושה אורבנית מתחת לבית. לא מעט מרוכשי הדירות מגיעים מחוץ להוד השרון, בין אם הם מצמצמי דיור המבקשים להתגורר בסמיכות לילדים ולנכדים ובין אם הם ממשפחות עם ילדים צעירים המבקשים להתגורר באזור איכותי המשלב תחושה של כפר ועיר.

מכירת הבניין הראשון נמצאת לקראת סיומה ובימים אלה החל השיווק של הבניין השני והאחרון בפרויקט, אשר מוצעות בו למכירה דירות מרווחות בגדלים ואפיונים שונים.

שני בנייני המגורים בפרויקט הם בני 10 קומות עם 40 יח"ד בכל אחד - בהן דירות גדולות של 4 - 5 חדרים, 5 + ממ"ד וכאמור - דירות לופט מרהיבות המשקיפות אל הסביבה. בכל בניין לובי מעוצב, חדר לרווחת הדיירים וחדר אופניים. עקרונות הבניה הירוקה המנחים את תהליך הבניה מאפשרים חסכון באנרגיה באמצעות שימוש בחומרים מבודדים באיכות גבוהה.


אודות מחבר המאמר

בניה איכותית בשרון עם פריזט-חסון, חברת הנדל"ן הקבלנית באיזור השרון מובילה פרוייקטים מגוונים של בניה עם דגש על תכנון מוקפד, יצירתיות וחדשנות באזור השרון

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.