אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

צימרים רומנטיים ומפנקים

 

צימר רומנטיים ומפנקים, מה הכוונה?

צימר רומנטיים ומפנקים מושלם ללקחת הפסקה רומנטית אם הזוג הוא בתחילת הקשר או ככה קצת לחמם את הלב ולהיזכר. תוכלו לדמיין איך אתם מגיעים למקום עם נוף פסטרולי. לא תספיקו להיכנס לצימר וכבר תעטוף אתכם ההרגשה של האוויר הצלול,את הרוגע שנמצא בכל מקום ואת האווירה המיוחדת. בתוך הצימר מחכות לכם מיטות של מלכים, רחבות ומפנקות. ג'קוזי מרווח ועוד שלל פינוקים קטנים שהוכנו במיוחד בשבילכם.  בבוקר תוכלו להתענג על ארוחת בוקר מושלמת, לקפוץ לבריכה קצת להתרענן וכשקר אז להתחמם. מה אם להינות מיין משובח וכל זה על המרפסת מול השקיעה הפנטסטית.

צימרים רומנטיים ומפנקים נמצאים מאד פופולריים בישראל בעקבות היחס המפנק של המארחים. על איכות לא מתפשרים ולכן ישנה חשיבה רבה על כל פרט ופרט, אפילו כזה שלא חשבתם עליו. ישנו ביקוש רב לצימרים וטווח המחירים נע בין מאת שקלים ללילה. ככל שהאבזור בחדר הוא איכותי ומגוון יותר כך המחיר הוא גם בהתאם. כמו כן, המחירים של סוף השבוע או בתקופת החגים גבוה יותר מן הסתם, ואז גם ההיצע יורד.

טיפים קטנים לדרך

אם כבר החלטתם לצאת לנופש מומלץ ביותר להתרחק מאיזור מגורכם ולהתבודד בישוב קטן ונינוח. לא תאמינו כמה זה ילהיט יותר את האווירה. לזוגות הרפתקאנים שאוהבים פעילויות כגון: רכיבת שטח, טיולי טרקטרונים וספורט אתגרי, מאד חשוב לברר מראש עם בעלי הצימרים האם קיימות אטרקציות כאלו בשטח. בנוסף אל תשכחו לברר מהן המסעדות הרומנטיות והאיכותיות שקיימות בקרבת משכנכם.

צימרים רומנטיים ומפנקים כדאי לדעת

מבנה הצימר עשוי מעץ או מאבן, ישנת פינת גן ירוקה, מראה פסטורלי להפליא. צימרים רומנטיים ומפנקים מעוצבים ומתוכננים ע"י מעצבים מיומנים שעיצבו בפאר והקדישו מחשב לטובת נוחיות הנופשים הכולל: ריהוט יוקרתי, פינת קפה, מיקרוגל, מקרר, מטבחון ברמה גבוה שתוכל לאפשר לכם להכין ארוחות מפנקות שעולות על דמיונכם. מיטה מפוארת, ג'קוזי מהודר בכל צימר. הצימרים יהיו מרהיבים ביופיים. כל היופי שלכל אחד מתאים צימר אחר ולכן לכל צימר יש נושא, סגנון ייחודי משלו ופאר שלא ניתן לתאר.

ולסיכום העניין אתם תקבלו מענה מושלם למי שמחפש שקט ופרטיות. וכעת הדבר שתתלבטו בו הכי הרבה זה לכמה זמן לצאת לחופשה?


אודות מחבר המאמר

צימרים רומנטיים לזוגיות ואושר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.