אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

היתרונות של מדבקות קיר בשיטת עשה זאת בעצמך

 

האם אתם משועממים מהקירות הפשוטים שבבית שלכם, אבל אין לכם את הזמן או את הכסף לצבוע את הקירות? מדבקות קיר יכולות להעניק לקירות מראה רענן ולכן כדאי שתנסו אותן. זה לא רק חוסך בכסף אלא גם מהיר ופשוט. במאמר זה גם נציג כמה רעיונות מעניינים שיסבירו לכם איך להכין מתנות מקוריות; זה לא רק ידידותי לכיס אלא גם מעניק מגע אישי למתנות.

 

מדבקות קיר הן למעשה מדבקות שאתם מדביקים על הקיר, אך אינן מהסוג שאיתן משחקים ילדים. מדבקות קיר הן מאד מורכבות ובעלות סקלה מפוארת הרבה יותר מזו של מדבקות רגילות. בתוך מספר דקות ומבלי להוציא סכום עתק על שיפוץ וצביעת הבית, אתם יכולים לשנות את מראה הבית שלכם.

 

מדבקות קיר זמינות במגוון גדלים וצורות. אתם יכולים למצוא מדבקות קיר שמיועדות לכסות קיר שלם או לחילופין, מדבקות קטנות בעלות עיצוב מעודן המושלמות להמרצת איזו פינה. מדבקות קיר מותאמות לסוגים שונים של משטחי קיר. תהליכי היישום השונים מתפרשים על פני מספר תהליכים, מתהליך קילוף והדבקת עשה-זאת-בעצמך ועד תהליך שבו עלייך להיעזר במקצוענים שידביקו את המדבקות בשבילך.

 

ישנן חנויות מקוונות רבות שבהן תוכלו למצוא מדבקות קיר מעניינות. בין העיצובים המעניינים ניתן למצוא מדבקות שעון, מדבקות בעיצוב רטרו, פרחים, ציפורים, עצים ועיצובים מופשטים מעניינים.

 

דרך נוספת שבאמצעותה ניתן לחסוך בכסף ולסיים עם הדברים בזריזות היא הכנת מתנות בעצמכם. לעיתים קורה שנגמרים לכם הרעיונות למתנות או שהמתנות בחנויות נראות לכם משעממות וכאילו חוזרות על עצמן. במצב כזה האפשרות הטובה ביותר היא לעצב מתנות מקוריות בעצמכם. ישנם מספר אתרים וחנויות מקוונת שבהם תוכלו למצוא רעיונות לעיצוב של מתנות מקוריות. אם אתם מכינים מתנות מקוריות בעצמכם, זה מאפשר לכם להכין מתנה בהתאם לבחירתו ולהעדפתו של המקבל.

 

בין אם מדובר בחתונה, יום שנה, יום הולדת, ברית מילה, או כל אירוע אחר, תוכלו לגרום למקבל המתנה להרגיש אהוב ומיוחד בעזרת המתנה המותאמת אישית שלכם. אין כל סיבה לחשוש אם אתם חושבים שאינכם מסוגלים להכין מתנות מקוריות בעצמכם. ישנם מספר אתרים המספקים רעיונות מקוריים ליצירת מתנות בנוסף על ערכות של מתנות עשה-זאת-בעצמך שאותן אתם יכולים לרכוש ואחר כך להרכיב בעצמכם. בפחות מ-100 שקלים תוכלו למצוא ערכות מעניינות של מתנות עשה-זאת-בעצמך.

 

אתם יכולים להכין מתנות מקוריות בעזרת הרעיונות המעניינים האלה – אהילים יפהפיים שאותם אתם יכולים להרכיב בעצמכם ושבכל זאת נראים אלגנטיים ומעודנים, צבעו אגרטל פשוט וחלק בדוגמאות בהירות, תיקים העשויים מצעיפים וכדומה. רעיונות אלו לא רק יכולים לעזור לכם להכין מתנות מקוריות ומעניינות, אלא גם יכולים להיעשות על ידי חומרים ממוחזרים. בכך שתהפכו אותה למקורית, תוכלו לגרום למתנה שלכם לבלוט בין כל האחרות. מדבקות קיר קטנות ומעניינות יכולות להוות גם הן מתנות מקוריות. 


אודות מחבר המאמר

אנימי - מתנה 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.