אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בחירת גליוטינה לחיתוך נייר

 

בחירת גליוטינה לחיתוך נייר

מאת: ג'ף מק'ריצ'י

אם אתם שוקלים לרכוש גליוטינה לחיתוך נייר בודאי כבר גיליתם כי יש למעשה מאות דגמים בשוק שניתן לבחור מביניהם. עם זאת, לא כל המכשירים לחיתוך נייר נוצרו שווים. מטרת מאמר זה להעניק לכם מערכת של כללים מנחים שיעזרו לכם להחליט מהו מכשיר החיתוך המתאים ביותר לצרכים שלכם. הנה ארבע דברים שכדאי לקחת בחשבון:

1.      גודל: הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון בבחירת מכשיר חיתוך הנייר המתאים לכם הוא הגודל. ניתן למצוא מכשירי חיתוך בעלי להבים באורך 10 סנטימטרים ועד כאלו בעלי להבים באורך 80 סנטימטרים. סקירה מהירה של העצמים שיש לחתוך תאפשר צמצום של רשימת המכשירים שיתאימו לצרכים שלכם. בנוסף לאורך הלהב, חשוב לקחת בחשבון גם את גודל משטח החיתוך. אם בכוונתכם לחתוך עצמים גדולים יהיה זה נוח מאד לעבוד עם משטח חיתוך מספיק גדול בכדי לתמוך בכל המסמך.

2.      יכולת חיתוך: הדבר השני שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מכשיר חיתוך הנייר הוא כמות הנייר שיש לחתוך. מכשירי חיתוך מאיכות גבוהה מצויידים בלהבים חדים יותר המסוגלים להתמודד עם כמות גדולה של ניירות. יש לזכור שגם אם אתם לא מתכוונים לחתוך ערמות נייר, מתקני חיתוך בעלי יכולות גבוהות יעילים יותר ובעלי ביצועים טובים יותר גם בחיתוך של דפים בודדים. יש לזכור גם שהחיתוך עצמו יהיה איכותי בהרבה אם לא נעשה שימוש במלוא יכולת החיתוך של המכשיר.

3.      אמצעי בטיחות: תלוי בסביבת העבודה בה אתם מתכוונים להשתמש במכשיר החיתוך, אך בטיחות עשויה להיות הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בעת בחירת המכשיר. בכדי להגן על המשתמשים, על מכשירי הגליוטינה להצטייד במספר אמצעי בטיחות. אם המכשיר ששקלתם לקנות אינו מצוייד באמצעים אלו חשבו פעמיים אם לרכוש אותו. כל מכשירי הגליוטינה צריכים להיות מצויידים בקפיץ שימנע מהלהב ליפול כאשר הוא במצב מורם. מכשירים ללא קפיץ כזה אינם בטיחותיים ואין לעשות בהם שימוש. יש גם לוודא כי מכשיר החיתוך שאתם שוקלים לקנות מצוייד בניצרה הנועלת את הלהב במצב סגור כשהוא לא בשימוש. יש לוודא שמכשיר החיתוך כולל גם מגן להב שברמה המימנימלית ביותר יהיה פס מתכת קטן שימנע מאצבעות המשתמש להחליק תחת הלהב. עם זאת, מכשירי חיתוך חדים במיוחד המסוגלים להתמודד עם ערמות נייר גדולות  צריכים להיות מצויידים לכל הפחות במגן פלסטיק שימנע לחלוטין אפשרות כזו (או ימנע כמעט לחלוטין את אפשרות החלקת האצבעות תחת הלהב). יש לזכור; גם עם אמצעי הבטיחות האלו יש לנהוג בזהירות יתרה בעת השימוש במכשיר לחיתוך נייר.

4.      יכולות נוספות: לאחר שהבאתם בחשבון את שיקולי הגודל, היכולת והבטיחות, ישנם כמה יכולות נוספות שיתכן ותרצו להקדיש להן תשומת לב. דגמים גדולים צריכים להיות מצויידים בתופסנים להחזקת הניירות במקומן בזמן חיתוך הערימה. ללא תופסנים אלו הערימות עשויות להחליק בעת החיתוך והתוצאה היא ניירות שאינם ריבועיים. דבר נוסף שיש להביא בחשבון הוא שמרבית הדגמים מצויידים בסרגל מידות המקל על יישור המסמכים. זה עוזר מאד אם סרגל זה מכסה את כל פני משטח החיתוך בכדי לוודא שכל המסמכים מיושרים היטב לפני החיתוך. לבסוף, מכשירי חיתוך המצויידים במעצור נייר בעל אפשרות כיוונון מאפשרים חיתוך של ערימות דפים בקלות רבה. עם זאת, יש לוודא כי מעצור הנייר בנוי היטב ובעל צורה מרובעת אחרת הוא לא יהיה שימושי במיוחד.

אם תשקלו את ארבעת התכונות האלו בבואכם לרכוש מכשיר גליוטינה לחיתוך נייר, תוכלו למצוא את הדגם המתאים ביותר לצרכים שלכם. זכרו כי אתם לא בהכרח זקוקים לכל התכונות הללו במשרד שלכם ודגמים הכוללים את כל האפשרויות יקרים יותר מאלו שלא. לפיכך, יש למצוא את האיזון הטוב ביותר בין מחיר ליכולות בכדי למצוא מכשיר שיעמוד בציפיות שלכם.

 

נכתב כשרות ויעוץ ללקוח חברת אורגניקס תשמח לעמוד לשרותכם בכל שאלה ונושא בתחומנו .

בברכה

אלינור בן חמו

מנהלת שיווק ומכירה

1599-597-779

050-4332232

www.ar-go.net


אודות מחבר המאמר

 

 

נכתב כשרות ויעוץ ללקוח חברת אורגניקס תשמח לעמוד לשרותכם בכל שאלה ונושא בתחומנו . 

בברכה 

אלינור בן חמו 

מנהלת שיווק ומכירה 

1599-597-779 

050-4332232 

www.ar-go.net 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.