אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שירותים אשר ניתן לקבל באמצעות מיקור חוץ

 

כל חברה וארגון יודעים כי ישנם תחומים אשר גוזלים מהם עלויות וזמן תפעול רב מאוד, ומנגד תחומים אלו אינם נחשבים כליבת העסק ואף אינם תחומים המכניסים כסף או יוקרה לעסק. אם עד היום חברות וארגונים רבים חששו להכניס לעבודה חברות חיצוניות לניהול תחומים אלו, הרי שבשנים האחרונות המגמה רק הולכת וגוברת. 

האסטרטגיה של הוצאת עבודות או אף תחומים שלמים, אשר בוצעו על ידי עובדי החברה מן המניין לידי חברות מקצועיות, מייעל את החברה ואף חוסך לה כסף וזמן רב. וכידוע, זמן הוא כסף, וזהו משאב שכדאי לתעל אותו למקומות הנכונים.

שירותי מיקור חוץ השכיחים ביותר הינם לרוב בתחומי הניקיון, השמירה, הרכב והלוגיסטיקה, ובמאמר זה ארצה לדבר על שירותים נוספים אותם ניתן לבצע באמצעות מיקור חוץ.

שירותי מיקור חוץ בתחום המחשב

בעולם המתפתח בו אנו חיים לעיתים אין יכולת להתמודד עם כל חידושי הטכנולוגיה והפיתוחים אשר צצים מידי יום. עובדי חברה, מקצועיים ככל שיהיו, לעיתים מתקשים להתעדכן ולהתאים עצמם לשינויים ולתמורות שחלים בשוק. לדוגמא: תחום המחשב והאינטרנט. במקרה כזה שימוש בשירותי מיקור חוץ ועבודה מול חברה לקידום אתרים, חברה לעיצוב ובניית אתרים או חברה לתמיכה בשירותי המחשב של הארגון יכולה להיות הפתרון המושלם לבעיה. אין צורך בקליטת עובדים חדשים, תקופת הכשרה והשקעה בלימוד וברכישת ציוד יקר. יש לקחת בחשבון כי בדרך כלל עובדים כאלו הינם יקרים מאוד למערכת, ועלויות מיקור חוץ  לא ישתוו לעלויות עובדים מן המניין בתחום זה.

שירותי מיקור חוץ נותנות מענה גם בתחומי האינטרנט

לחברות חיצוניות העוסקות בתחום מוגדר כמו לדוגמא עיצוב ובניית אתרים, יש תשתית גדולה ומקצועית ומאחוריה כוח אדם מקצועי ומיומן,זאת לעומת ארגון אשר זהו רק פרויקט שעליו לבצע ולעולם לא יוכל להשתוות לה או להתמודד מול היכולות שלה, בוודאי לא בשנים הראשונות שלו. בנוסף, עובדי הארגון נוטים לעיתים לעסוק בפעילויות נוספות שאינן קשורות לעבודתם ובכך קטנה כמות השעות אותה הם משקיעים בתחום הספציפי. לכן, משמעות העברת האחריות של פעילות שיווק ופיתוח, הקמת אתר אינטרנט או תמיכה כאמור במערכות המחשוב של הארגון לטובת העסקת חברות חיצוניות בשיטת מיקור חוץ, משמעותה מקצועיות ויעילות בפרקי זמן מוגדרים תוך חסכון משמעותי בעלויות.

קהילת הפרילנסרים של By The People מספקת מגוון רחב של שירותי מיקור חוץ ללקוחותיה לרבות שירותי פיתוח תוכנה, שיווק, QA, מוניטורינג ועוד.


אודות מחבר המאמר

By The People הינה קהילת הפרילנסים של ישראל.

אם אתה פרילנסר או מעוניין להיות פרילנסר הכנס לאתר שלנו ב- www.bythepeople.co.il וצור קשר.

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.