אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

התעשיות הביטחוניות זקוקות למהנדסים לפרויקטים מסווגים

מהנדסי אלקטרוניקה, חשמל ומחשבים מבוקשים מאד בקרב התעשיות הביטחוניות. אמצעי לחימה מתיישנים בהתאם לציוד של המתחרים וממשלת ישראל חייבת לשמור על העליונות ההגנתית של צבא ההגנה לישראל. מהנדסים עוקבים אחרי הצעות עבודה בהנדסה ומנסים לבחור בהצעה שמהווה אתגר אישי, עבודה בצוות והשתתפות בפיתוח ציוד חיוני.

מהנדסים ששרתו מגיל צעיר בצבא וזכו ללימודים על חשבון משרד הביטחון מרגישים צורך להחזיר למדינה את השקעתה בהם ונענים לפניות עם הצעות עבודה בהנדסה.

פתרון יצירתי ועבודת צוות

לפני מספר שנים, בעקבות מתקפת טילים על חיפה וערי הצפון, הוחלט במשרד הביטחון לפתח טילים שיגיבו במהירות של שניות ויאתרו וישמידו טילים ורקטות שנורו משטח לבנון ומעזה. המשימה הוטלה על מהנדסים ישראלים. פורסמו מודעות עם הצעות עבודה בהנדסה וגויסו מיטב המוחות במדינה. המשימה הייתה ברורה: פיתוח מהיר של אמצעי לחימה שיעניקו הגנה סביבתית לתושבי המדינה.

המהנדסים שיתפו פעולה עם גורמים באמריקה ופיתחו כלים סודיים שהעניקו את הפתרון המיוחל. אזרחי המדינה יודעים שהמהנדסים מלאי מוטיבציה להצליח כי מדובר בביטחונם, בביטחון בני משפחותיהם וכמובן בהגנה מרחבית לכל מדינת ישראל.

החלל יאפשר לשמור על איכות כדור הארץ

בין הצעות עבודה בהנדסה ישנן הזדמנויות לבוגרי הפקולטות להנדסת חשמל ומחשבים להצטרף לענפי העתיד -  הנדסה לשמירה על איכות הסביבה ותכניות החלל של ישראל. ישראל זקוקה למהנדסים רבים לפעילות בשני ענפים חשובים, חקר החלל ושמירה על אוצרות הטבע. לוויינים מתוצרת ישראל מקיפים את כדור הארץ לצורך מעקב אחר פעילות עוינת ועוקבים על שינויים בטמפרטורות ביבשות. מחשבים משוכללים קולטים את כל המידע ומעבדים אותו לצורך איתור אסונות טבע שעלולים לקרות.

כדור הארץ הולך ומתחמם כתוצאה מפליטת גזים וחומרים מסוכנים לאטמוספירה. צילומים מהלוויינים אמורים להתריע בפני פעילות לא חוקית שעלולה לשנות את המבנה הטופוגרפי של העולם. פיצוצים רבי עוצמה המתבצעים מתחת האדמה עלולים לגרום לשרשרת תגובות האמורות להביא אסונות כמו צונאמי או רעידות אדמה.

הנדסה –חלק אינטגראלי בחיינו

מהנדסים מעורבים בכל שלבי חיינו ולכן הם מבוקשים ומהווים קהל מטרה למפרסמי הצעות עבודה בהנדסה.


אודות מחבר המאמר

המאמר נכתב בחסות חברת Dreamview העוסקת בתחום בניית אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.