אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך בוחרים חברת הובלות?

מצד אחד, מעבר דירה הוא הזדמנות מבורכת להתחלה חדשה ולתנאים משופרים. אבל מצד שני כל הסימפוזיון שמסביב למעבר יכול להיות קשה מאוד.איך בוחרים חברת הובלות? למה חשוב לשים לב? קבלו כמה עצות מועילות למעבר קל.

מעבר דירה הוא עסק לא פשוט. אחרי כל כך הרבה סוכני תיווך, לוחות מודעות וחוזים מצאתם סוף סוף את בית החלומות שלכם ועכשיו הגיעה השעה להכנס. על פי מה לבחור הובלות דירות? זו ממש לא בעיה, במידה ותתארגנו בצורה חכמה.איך בוחרים חברת הובלות? לאילו פרטים כדאי לשים לב? קבלו כמה עצות :- לא מומלץ להעביר את הדברים באופן עצמאי - נכון, זה יותר יקר, אבל בסופו של דבר, אתם תוציאו את מה שחסכתם על כירופרקטים ואורתופדים. כך תהיו פנויים לניהול ולפיקוח על העבודה. יתר על כן, כאשר מזמינים הובלת משרדים אפשר לבטח את החפצים בהעברה במחיר זול יחסית.- בצעו חתימה על חוזה הובלת דירה שמכיל את התשלום הסופי על העבודה, הסכם הביטוח בהעברה, זמן תחילת העבודה ופירוט של כל החפצים שיש להעביר. חוזה מפורט בדרך כלל מונע את רוב הבעיות.- החליטו אם אתם מעדיפים לארוז את הדירה לבד, או שאולי אתם רוצים שהמובילים יארזו במקומכם. אם אין לכם בעיה לתת למישהו זר להתעסק לכם עם הדברים וכמובן, אם התקציב מאפשר, זאת אפשרות מצוינת. אך מצד שני, לא כל אחד יתייחס לחפציכם עם הכבוד הראוי להם...- מעבר לבית חדש הוא הזדמנות להפטר מריהוט עודף. שווה לנצל את ההזדמנות להעביר הלאה את הרהיטים, הבגדים ומכשירי החשמל שלא השתמשתם בהם מזה זמן רב.- כדאי לכתוב על הארגז לאיזה חדר הוא אמור להגיע, כך תוכלו להקל על המובילים בפיזור הקרטונים ברחבי הבית וכמובן, על עצמכם בעת הפריקה.מעבר דירה הוא תמיד פתיחה של דף חדש בחיינו, ולכן כדאי להתחיל על רגל ימין. אם מתחשק לכם לקרוא מאמרים נוספים על הובלות או להשיג מובילים, חזרו בהקדם כדי לקרוא את המאמרים הבאים על תחום מעבר דירה. המשך יום טוב!  


אודות מחבר המאמר

שירותי הובלה ואריזה וגם שירותי הובלה ואחסנה מחכים לכם באתר www.bergerm.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.