אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

העבודה עם גוגל אנליטיקס

ישנן דרכים רבות אשר בעזרתן אנו יכולים לפעול לטובת קידום אתרים שאנו מבקשים בטובתם. כידוע, מנוע החיפוש המשמעותי ביותר ברשת האינטרנט הוא גוגל ולכן יש לנו אפשרות להיעזר בו לאורך זמן כדי לקדם את האתר. גוגל אנליטיקס הוא בעצם כלי סטטיסטי שיכול להתמודד עם הנתונים הרבים שזורמים בתוך הרשת.

קידום אתרים באינטרנט חייב להיעשות על ידי כלים שיכולים להתמודד עם הסביבה הכללית של הרשת ומכיוון שמנוע החיפוש גוגל הוא כלי רב עוצמה בפני עצמו, הוא מעניק לנו את הכלי החינמי הטוב ביותר מבחינתו על מנת שנוכל לשוות לתהליך קידום אתרים מראה ואיכות מקצועיים ובעזרתו ניתן לבצע מספר מהלכים חשובים.

 

מה עושה האנליטיקס?

גוגל אנליטיקס יכול לעשות את הדברים שנשמעים לכאורה מובנים מאליהם, אך נדרשת יכולת גבוהה, כמו זיהוי מבקרים על פי כמות הכניסות דרך כל מנועי החיפוש. יש לו את היכולת לדעת באיזה דפדפן משתמש כל מבקר וכמובן מהו מקור הכניסה על פי כתובת המייל שלו. אל מול הנתונים הללו הוא יכול להשוות זמני ביקור ושהייה.

הכלי הזה יכול לעזור לטובת כל קידום אתרים שהוא משום שניתן בעזרתו לקבל את הדו"ח הברור ביותר לגבי מהות הקידום וכיצד הדבר מתבטא הלכה למעשה. רק כך ניתן באמת לדעת כיצד אפשר להמשיך ולקדם ולהשתמש בנתונים החיוביים והשליליים לפילוח קהל הגולשים ולהעניק את תהליך הקידום האופטימאלי.

 

הדרישות של המומחים

כל מי שעוסק בתחום של קידום אתרים חייב לדעת להשתמש בכלי הזה. אם יש לנו את האפשרות לנצל לטובתנו את מנוע החיפוש ואת מטרות התמיכה שלו ברשת, זה הדבר הטוב ביותר שניתן להשתמש בו לטובת תהליך ארוך טווח של קידום איכותי. רק כך או באמת יכולים לשלוט בדרך שבה האתר יגיע לאן שצריך להגיע.

החיפוש אחר תהליכים מדויקים חייב להתחיל עם האנליטיקס. רק כך אנו יכולים לדעת בזמן אמת מה מתרחש בדפדפנים השונים וכיצד כל גולש פוטנציאלי יכול באמת להיכנס לאתר שאנו רוצים לקדם ולהתענג על מה שיש לרשת להציע לכולם.


אודות מחבר המאמר

המאמר נכתב בחסות חברת Dreamview העוסקת בתחום בניית אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.