אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתי יש צורך בשכירת שטח על שרתים ווירטואליים

רבים אינם יודעים זאת אך שרת וירטואלי דומים, במידה רבה, לשרתים ייעודים. ההבדל המרכזי בין שרתים ייעודים לבין שרתים ווירטואליים הינו במחיר. השרת הווירטואלי זול הרבה יותר מהייעודי. המשמעות של המילה שרת ווירטואלי מגיעה עקב האפשרות של הפעלת מספר סביבות עבודה על גביו של שרת אחד בודד.

 

כיצד השרת הווירטואלי עובד? ובכן, שרת VPS הוא שרת שעובד על ידי תוכנה אותה מתקינים על שרת רגיל. תוכנה זו מאפשרת לחלק את כל המשאבים שיש בתוך השרת הפיזי לכמה גורמים שונים ועל ידי כך כל גורם משתמש בחלק מסוים של השרת ומרגיש שיש לו שרת פרטי משלו.

 

כששרת מחולק לכמה שרתים ווירטואליים, כל שרת למעשה פועל באופן עצמאי וקיים מידור בין השרתים הווירטואליים וכך אף אחד לא מפריע לשני גם אם ובמידה ולאחד מהשרתים הווירטואליים יש תקלה.

 

הסיבות לצורך בשכירת שטח על שרתים ווירטואליים.

 

 

 

לסיכום

 

שרתים ווירטואליים הפכו במהלך השנים האחרונות למצרך מאוד מבוקש ופופולארי. הסיבה לכך שהפכו שרתים אלה לכה מבוקשים בשנים האחרונות היא בשל היכולות הגבוהות שהם משיגים לכל אתר באינטרנט מבלי שבעל האתר יצטרך להשקיע סכומי עתק בשרתי אינטרנט יקרים (כמו למשל שרתים ייעודים אשר ידועים בעלותם הגבוהה מאוד). כיום ניתן ליהנות משרתים ווירטואליים מקצועיים ומצוינים במחירים הוגנים ומשתלמים.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב על ידי צוות הכותבים של כתיבת מומחים, כתיבת מאמרים מקצועיים בכל תחום.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.