אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הבאנו לכן מספר עצות (טיפים) שימושיות לשימוש נכון באקססוריז

בניגוד לאמונה הרווחת, לקנות בגדים יקרים הוא לא בהכרח הפתרון הכי טוב שלכן להראות אופנתיים. אם אתן רוצות מראה מסוגנן, תתחילו לחשוב על אקססוריז.

אקססוריז של נשים יכולים לעזור לך לשקף את האישיות שלך ואת העדפות שלך מבלי להתאמץ יותר מידי.

אקססוריס יכולים להיות נהדרים להגדרת ולהדגשת הנקודות הטובות שלך ולמזער את הנקודות שאת מרגישה פחות נוח איתן. הם גם יכולים לעזור לך להציג מראה אופנתי יותר ללא רכישת בגדים אופנתיים חדשים.בגדי נשים ניתן להעשיר עם אביזרים כגון תכשיטים, צעיפים, תיקי נשים, חגורות, כפפות, נעלי נשים. שילוב של כל הפריטים האלה יכולים להפוך את התלבושות שלך למראה מקסים ומלא.

מספר טיפים עבור נשים לבחירת אקססוריס

 

אתן יכולות לאמץ וליצור וריאציות משלכן לקונספטים מעולם האופנה שמצאתם  בעיתוני האופנה.זכרו כי עיתוני האופנה רבים כשמדובר בבגדי נשים ואביזרים אופנתיים נוטים להציג מצג קיצוני ואקסטרימי אל מנת לתפוס את תשומת לבכן.

תלבושות אלו  לא מתאימות לכל אחת.ישנם בגדי נשים המוצגים במגזינים ובתצוגות אופנה שלעולם לא נעז ללבוש. אגב, לא רק אנחנו, גם הדוגמניות המציגות אותם . לכן, זכרו תמיד לבחור את התלבושות והאקססוריז שאתן מרגישות שייראו נהדר עליכן לכל אירוע.

כל אחת יכולה ומסוגלת להשתמש בתכשיטים שלה, נעליים, חגורות בהרכבים שונים לאחר שתקבל כמה רעיונות חדשים.

אצל נשים בפרט פריטי לבוש רבים ניתנים להחלפה ולשילוב עם חלקים אחרים כדי ליצור סגנונות מרובים. למשל, ללבוש חולצה עם שתי חצאיות שונות או חצאית עם חולצות שונות. ואז לעבור לשלב הגימור ולשלב אקססוריס בסגנונות שונים.

 אנחנו מקוים שתרמנו לכן מנסיוננו ומה שלא תבחרו ללבוש תקפידו להרגיש נוח עם זה.


אודות מחבר המאמר

המאמר באדיבות צוות www.mystyle-list.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.