אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך מתמודדים עם הלחץ של הפסיכומטרי

 

איך מתמודדים עם הלחץ של הפסיכומטרי?

 

אז הגעתם לרגע האמת, עוד שבוע המבחן יחל ואתם בשיא ההכנות.

בטח אתם כבר מותשים. כמה למדתם בקורס פסיכומטרי בחודשיים האלה. לא ישנתם, בקושי אכלתם ומהמפגש בכיתה רצתם הביתה בכדי לשנן מילים ולראות סרטים באנגלית בלי תרגום לפני השינה. אתם כבר מקיאים את החומר, כמה מילים למדתם בחודשיים האלה, כמה תרגילי היגיון פתרתם וכמה השוואות כמותיות עשיתם. אוי, כולנו יודעים כמה זה קשה לפתור תרגילי השוואה כמותית בשתיים בלילה, כולנו עשינו את זה, אבל עם יד על הלב כולנו יודעים שזו הדרך היחידה להצלחה.

אז מה בעצם העצה הטובה ביותר שאפשר לתת כשבוע לפני המבחן? אז ככה. תירגעו. תהיו בטוחים בעצמכם. לא למדתם חודשיים לשווא. אתם כבר יודעים , אתם חייבים להיות בטוחים בעצמכם ולענות על כל שאלה במלוא הבטחון. אל תהססו לצאת להפסקת שירותים בזמן הבחינה, גם אל תהססו לאכול איזה חטיף בריאות אם הבטן עושה קצת קולות.

פשוט תהיו נינוחים. תפתרו את מה שאתם יודעים ותעברו על השאלות הקשות. לא נורא, גם מי שמקבל 750 מדלג על שאלה או שתיים שהוא לא יודע. כשאתם הולכים לישון בערב שלפני המבחן תשתדלו שלא ללמוד. תבלו עם המשפחה, החבר או החברה. צאו לאכול משהו מזין, והכי חשוב, לכו לישון מוקדם. תישנו טוב, לפחות 8 שעות. תקומו רגועים, סעו למבחן ותנסו להגיע כחצי שעה לפני הזמן. קנו לכם איזה כוס קפה, אולי בקבוק מים, תבדקו איפה כיתת המבחן שלכם, חשוב מאוד לא לאחר, דבר שיכניס אתכם ללחץ עצום ותחושה של פספוס של דברים שיכולתם לעשות לפני תחילת הבחינה.

הגעתם לכיתה, שבו, תנו שלוק מים, תעצמו עיניים ושאו תפילה קטנה. ואז? ואז תתחילו לפתור, בתבונה, בשקדנות. תנצחו את המבחן הפסיכומטרי, אתם יותר חזקים ממנו. חודשיים הקדשתם בשביל הרגע הזה. חודשיים קשים של הכנה. אז הנה אתם ברגע האמת. זה אתם נגד הפסיכומטרי. ואתם תנצחו!


אודות מחבר המאמר

מוגש כחומר לציבור על ידי קבוצת קידום

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.