אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תהליך ההסתגלות למכשיר שמיעה

כל אדם אשר רוכש מכשיר שמיעה בפעם הראשונה שואל את עצמו לא פעם כמה זמן ייקח לו להסתגל למכשיר החדש, והאם שמיעתו תחזור להיות כפי שהייתה בעבר. כמו נעליים, משקפיים ומוצרים נוספים שאנו רוכשים - כך גם מכשירי השמיעה מצריכים תקופת הסתגלות על מנת להפיק מהם את המרב. חשוב לזכור כי מכשיר השמיעה שלנו הוא אביזר מלאכותי המסייע לנו במלאכת השמיעה. עלינו לתת לגוף שלנו זמן כדי להתרגל למכשיר וכן לאפשר למכשיר "ללמוד" אותנו. מהו בעצם תהליך ההסתגלות וכיצד נוכל להגיע לתוצאות טובות בזמן הקצר ביותר?

 

תיאום ציפיות לפני רכישת מכשירי שמיעה

עוד לפני תחילת השימוש במכשיר חשוב לתאם ציפיות. צריך לזכור כי מכשיר שמיעה הנו מכשיר שמשפר באופן ניכר את השמיעה אצל לקויי שמיעה, אך עם זאת הוא אינו מכשיר פלא אשר מתקן את השמיעה ומחזיר את המצב לקדמותו. חשוב גם לזכור שככל שמשך הזמן בו סבלתם מליקויי שמיעה היה ארוך יותר – כך גם תהליך ההסתגלות ימשך זמן רב יותר. על כן, טבעי לחלוטין להניח שבמהלך הימים הראשונים עם המכשיר תרגישו אי נוחות מסוימת ושלא תהיו שבעי רצון מתפקוד המכשיר. סבלנות היא מילת המפתח.

הסתגלות למכשיר השמיעה – צעד אחד צעד

עם תחילת תהליך ההסתגלות למכשיר השמיעה, יהיה עליכם להיפרד מזכרונות העבר ומהחששות שמלווים אתכם ולהתמקד בהצבת יעדים ברורים לצורך השגת המטרה. קלינאי התקשורת של מכון השמיעה תדרים יעמדו לצדכם לאורך התהליך ויספקו לכם ליווי והדרכה צמודים כדי שתקבלו את התוצאות הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר. קלינאי התקשורת שלנו יבצעו התאמות וכיוונים במכשירכם ואתם תיווכחו שבתוך פרק זמן קצר תוכלו כבר ליהנות משמיעה טובה, וככל שיחלוף הזמן התוצאות רק ילכו וישתפרו.

ההתמדה וההשקעה שלכם מהווים גורם חיוני להצלחת התהליך. על מנת שתוכלו להפיק את המרב ממכשיר השמיעה שלכם יהיה עליכם לעשות שימוש רב ככל האפשר במכשיר בסביבות שונות כמו הבית והעבודה, ולאחר מכן גם בסביבות רועשות יותר. כמו כן, במהלך פגישותיכם עם קלינאי התקשורת, הקפידו לשתף עמו כמה שיותר מידע על שביעות רצונכם, תחושות, כאבים וכל בעיה אחרת שעשויה לצוץ. בזכות המשוב שלכם נוכל להתאים את המכשיר באופן האופטימלי עבורכם.

תהליך ההסתגלות איננו תהליך פשוט או טריוויאלי. בדיוק מסיבה זו קלינאי התקשורת של מכון תדרים מלווים באופן צמוד את הלקוחות עד לקבלת התוצאות הרצויות. במכון השמיעה תדרים עובד צוות מנוסה ואדיב שיאפשר לכם להתאקלם באופן הקל והמהיר ביותר למכשיר השמיעה שלכם. צרו עמנו קשר על מנת לשמוע על מגוון פתרונות השמיעה שאנו מציעים - 03-9345959.


אודות מחבר המאמר

מכון שמיעה תדרים - המכון המוביל למכשירי שמיעה באזור המרכז

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.