אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בריכות שחיה ביתיות - איך ולמה

ישנן דרכים רבות לשיפוץ הבית מהן בעל הבית יכול לבחור, אבל באמת שהשיפוץ הכיפי ביותר מכל שאר סוגי הבניות בבית הוא באמת ללא ספק כשמתעסקים עם בריכות שחיה ביתיות. בריכות השחייה שנמצאות מאחורי הבית ממש יכולות לתת הרגשת יוקרה וחמימות לבית וגם להוסיף אטרקציה מאוד מעניינת ולהפוך את הבית כיעד מועדף לביקור עבור ילדי השכונה, קרובי משפחה וחברים.

כשהתכנון על בריכות שחיה ביתיות נהיה פרקטי, חשוב מאוד לפנות לבעלי מקצוע בעלי נסיון ספציפי בבריכות שחיה ביתיות לפני שמתחילים את הצעדים הפרקטיים, על מנת להחליט איזה סוג של בריכה מתאים ביותר לבית. בעוד המחשבה הראשונה של אנשים רבים היא בריכת שחיה מובנית, והאמת שיש עוד המון סוגים שונים של בריכות שחיה ביתיות שכדאי מאוד לקחת בחשבון.

בריכת שחיה מובנית יכולה להיות תוספת נהדרת לחצר האחורית, אך עם זאת היא לא מתאימה לכל אחד. מה שקורה עם בריכות מסוג זה הוא שעולה הרבה מאוד לקנות ולהתקין אותם והן גם תופסות הרבה מאוד ספייס מהגינה האחורית. כמו כן, זמן ההתקנה של בריכות שחייה מובנות יכול להימשך בין מספר ימים לשבועות, כך שיש להיערך לכך בהתאם.

האפשרות הנוספת היא, כמובן, להתקין בריכת שחייה איכותית מעל הקרקע. ניתן למצוא בריכות שחייה מעל הקרקע מכל הסוגים והגדלים – מבריכות שחייה לילדים בעומק של חצי מטר ועד בריכות שחייה אשר כמעט זהות בגודל ובעומק לבריכות שחייה מובנות עם טאצ' של בטון מוטבע. לא משנה באיזו בריכת שחייה בוחרים, חשוב מאוד לתכנן זאת בזהירות ובקפידה. רוב בריכות השחיה הביתיות שמותקנות מעל הקרקע יכולות יחסית בקלות להיות מותקנות ע"י בעל הבית או כל אחד עם טיפה חוש טכני, אבל רוב הסוגים האחרים של הבריכות דורשות צוות מקצועי. כדאי מאוד לדעת מראש מה סוג העזרה שנצטרך, אם בכלל, איך העבודה תתבצע, זמנים והכי חשוב – את מי כדאי לשכור.

בסוף אחרי שסיימנו עם כל ההתקנות והעבודה על הבריכה, נרצאה לאבזר את האיזור עם ריהוט גן מעניין, כגון מיטות נוחות, פינת אוכל או ישיבה, ערסל או ערסלים, פרגולה נחמדה, דקים לרצפה ועוד כל מני אביזרי ריהוט גן שיתנו לנו הרגשה הרבה יותר חמימה וביתית באיזור הבריכה שלנו או בתוכה.


אודות מחבר המאמר

רועי בן עמיwwO - שיווק ויצירת רווחים באינטרנט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.