אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שופינג, אוברדראפט, משבר כספי, לצאת מהמינוס בבנק, התמכרות לקניות, בעיות כספיות, לצאת מחובות כספיים, יציאה מהמינוס, כסף, זוגיות בריאה, הרצאה על התלבטויות

לצאת מחובות כספיים, בעיות כספיות, אוברדראפט, שופינג, משבר כספי, התמכרות לקניות, יציאה מהמינוס, כסף, לצאת מהמינוס בבנק, המצפון של היטלר, להתמודד עם חרדות

ובו יתבאר, מה צריך לעשות אדם שנקלע לחובות כספיים ולקשיים כספיים, ונקלע למצב של חובות כספיים ומינוס בבנק. מה עליו לעשות, כדי לצאת מהמינוס בבנק, וכדי לצאת מחובות כספיים כאלו ואחרים?

והעניין הוא, כי כדי לצאת ממינוס בבנק וכדי להתמודד עם חובות כספיים, לשם כך צריך האדם לעשות שני שינויים בחייו. כאשר, שינוי אחד הוא שינוי חיצוני, ושינוי אחד הוא שינוי פנימי.

ושינוי חיצוני פירושו, לשנות דברים בעולם הממשי. כגון לדוגמא: להוציא פחות הוצאות מיותרות, לארגן את ההוצאות הכספיות בצורה יותר יעילה, לראות היכן הוא מבזבז משאבים כספיים, ללא צורך. וכיו"ב פעולות ממשיות, שמטרתן היא, הקטנת ההוצאות הכספיות, והגדלת ההכנסות הכספיות.

כי חוב כספי ומשבר כספי ובעיות כספיות נוצרות, כאשר כמות ההכנסות של האדם, קטנה מכמות ההוצאות שלו. או במילים אחרות, כאשר האדם צריך יותר כסף, מאשר כמות הכסף שיש לו, הרי שיש לו בעיה כספית.

וכדי לצאת מבעיה כספית ברמה הממשית, לשם כך האדם צריך להביא את עצמו למצב, שיהיה לו כסף, לפחות לפי כמות ההוצאות שהוא צריך אותן. ואת זה עושים, על ידי הקטנת הוצאות ועל ידי הגדלת הכנסות. והדברים האלו ידועים וברורים, לכל מי שמבין אפילו קצת, איך עובד העולם שלנו וכולי.

ואעפ"כ ולמרות הכל, למרות שכולם מבינים שכדי לצאת מחובות, לשם כך צריך להוציא פחות כסף ולהכניס יותר כסף, ולהתנהל נכון מבחינה כספית, אעפ"כ ולמרות הכל, לא כולם מצליחים להתנהל נכון ברמה הכספית ולצאת מהחובות שלהם, ולהגיע למצב של שפע כלכלי מבחינה כספית, למרות שהם היו רוצים להגיע למצב כזה. והשאלה היא, למה אכן זה המצב?

והתשובה לכך, היא פשוט מאוד. והיא, שהסיבה לכך שהאדם נמצא בחובות, היא אכן משום שהוא מוציא יותר כסף, מאשר כמות הכסף שהוא מרוויח ומכניס. אבל, הסיבה לכך שהאדם מוציא יותר כסף ממה שהוא מכניס, והסיבה לכך שהאדם לא מתנהל נכון מבחינה כלכלית, היא משום שיש לאדם בעיה רגשית וכל מיני צרכים רגשיים כאלו ואחרים, שהם אלו שאחראים להתנהגות הלא אחראית מבחינה כלכלית, של האדם.

ובעצם זה אומר, שמי שרוצה לצאת מהמינוס, ומי שרוצה לצאת מהאוברדראפט שלו, לשם כך הוא צריך לעשות גם שינוי פנימי, שינוי נפשי, שינוי חשיבה, שהוא זה שיאפשר לו להתנהל נכון מבחינה כלכלית. כי בעיות כלכליות, בד"כ (אך לא תמיד) הן ביטוי של בעיה נפשית כזו או אחרת, שאפשר וצריך לפתור אותה.

ועכשיו נבאר, מהו השורש הנפשי שמתבטא בבעיה החיצונית, של חובות כספיים כאלו ואחרים שהאדם נקלע אליהם. ומי שיתבונן בעניין יראה, כי חובות כספיים, מהותם היא, חיסרון של כסף. וחובות פירושו, שהאדם מרגיש שהוא חייב משהו ושמשהו חסר לו. ואיזה תהליך נפשי, יצר ויוצר את החובות הכספיים שיש לאדם? תשובה: החובות הנפשיים של האדם.

כי לאדם שיש חובות כספיים, בד"כ יש לו גם המון חובות נפשיים. וחובות נפשיים פירושו, שהאדם מרגיש שהוא חייב ושהוא צריך, המון דברים כאלו ואחרים. כגון לדוגמא, שהאדם מרגיש שהוא חייב לגור במקום מסוים, ושהוא חייב שיהיה לו דבר כזה או אחר, ושהוא חייב שהמציאות תהיה כזו או אחרת, ושהוא חייב שהסביבה שלו תחשוב שיש לו דבר כזה או אחר, ושהוא חייב שהחיים שלו יהיו דווקא בצורה מסוימת...

המאמר מאת מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | מאמן אישי, הוכחות לאמיתות התורה מן השמים המציאות מהי, אנשים מחפשים זוגיות, טוב בלי רע, אלוהים אוהב

הכנס לאתר ותהנה מעוד טיפול נפשי, מקור האושר, הישגים, החיים, מאושר באמת, להיות..., אושר וכסף, משכנתא, בעיה רגשית, בעיות נפשיות ועוד ...


אודות מחבר המאמר

המאמר שופינג, התמכרות לקניות, יציאה מהמינוס, משבר כספי, לצאת מחובות כספיים, בעיות כספיות, אוברדראפט, כסף, לצאת מהמינוס בבנק, חיים אחרי החיים, באמת זה משנה

מאת מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | שכל אלוהי, הפכים בו זמנית, איך להתייחס אל החיים, קבלת התורה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.