אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שיר בהפתעה

 

שיר בהפתעה – אז והיום

 

עוד בתקופה שבה פאבריוציו היה יושב מתחת לחלונה של פיונה ומנגן לה סרנאדות על מנת לזכות באהבתה היה נהוג להקדיש שיר בהפתעה. אומנם הזמנים קצת השתנו ופאבריציו כבר מזמן שולח הצעות חברות לבחירות ליבו בפייסבוק, אבל העיקרון נשאר, ולא זאת בלבד שהוא נשאר אלא הוא גם כובש, ובגדול.

שיר בהפתעה במתכונת של שנות האלפיים הינו שיר שנכתב הולחן ועובד במיוחד בשבילך, ע"י חברת הקלטות מקצועית. בשילוב עם מזמיני השיר מנתחים איזה מוסיקה הוא/היא אוהבים, באיזה לחן הם מעוניינים וכמובן שאם רוצים אפשר לבצע את השיר בביצוע עצמי או על ידי צוות האולפן.

סוגים שונים של שירים בהפתעה

שיר בהפתעה יכול להיות גם סוג של וידאו קליפ מסוגנן עם אפקטים וצילומים במקומות מטריפים, או שאם רוצים רק שיר בתקליטור, ניתן לצרף חתימה קולית עם הקדשה בסוף השיר לבחיר או בחירת לבכם. כמובן שישנם אין ספור תוספות ושדרוגים שאפשר לשפר חבילה אבל זוהי בעצם חבילות הבסיס הנמצאות כיום בשוק.

כמה זה יעלה לנו כל הסיפור הזה?

אז כמובן שזה באמת תלוי במה אנחנו מעוניינים, אם אנחנו רוצים וידיאו קליפ מסוגנן המחירים נעים בין 750 -1000 ₪, אם אנחנו מעוניינים בהפקת שיר בלבד, טווח המחירים הוא בין 300 -500 ₪.

איך אני יודע שהיא\הוא יאהבו  את זה

בשיחה הראשונית שלך עם חברת ההקלטות הם יקבלו פרטים גם עליך ועל סגנון המוסיקה שאתה אוהב וגם על סגנון המוסיקה שהבן אדם שיקבל את המתנה אוהב, חברת הקלטות מקצועית, מומחית בהתאמת שירים לכל סוג או סגנון שיכולים לעלות לכם על הדעת, כמו כן אתם תקבלו שמיעה ראשונית של הביצוע עוד לפני שהם סוגרים את התקליט.

המלצה אישית -  אני בעד להיכנס לאתר, לבדוק שירים שכבר הולחנו ובוצעו בחברת ההפקות ולדעת את טיב הביצוע ואם הסגנון והאיכות מתאימים לי.  

מתנה שלא תמצאו בשום מקום אחר

בסופו של יום, כשאנחנו מחפשים מתנה שהיא גם מזכרת לאורך זמן וגם משהו שירגש את בעל השמחה, שיר בהפתעה זה הפתרון המושלם בשבילכם.  

 

 


אודות מחבר המאמר

 גם אתה רוצה מאמר מנצח לעסק שלך?

חברת SEO Neto קידום אתרים בגוגל, מתחיייבים שגם אתה תופיע על המפה!

 

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.