אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סקירת מערכת כריכת ספירלה חשמלית GBC Bind C95e

 

סקירת מערכת כריכת ספירלה חשמלית GBC Bind C95e

אם אתם זקוקים למכשיר חשמלי לביצוע כריכת מסמכים בעזרת ספירלה לשימוש במשרד הקטן שלכם, מכשיר GBC CombBind C95e הינו בהחלט מכשיר שעליכם לקחת בחשבון. זה מכשיר קטן ומצויין מיצרן מעולה (GBC הינה המובילה בתעשייה בכל מה שנוגע למכשירי הכריכה) וה-GBC CombBind C95e הינו בעל תכונות רבות ההופכות את השימוש בו לקל ומהנה. לפרטים נוספים בנוגע ל-GBC CombBind C95e, המשיכו לקרא מאמר זה, על מנת שתוכלו להגיע להחלטה המושכלת ולקבוע האם מכשיר זה מתאים עבורכם!

מכשיר כריכת המסמכים החשמלי בספירלה, GBC CombBind C95e, הינו מכשיר קטן הנמכר בקמעונאות בעלות הנמוכה מ-200.00$, עובדה ההופכת אותו לבר השגה גם עבור החברות בעלות התקציבים הדלים ביותר. המכשיר יכול לחורר 15 דפים בבת אחת, ומאחר וזהו מחורר חשמלי, הרבה יותר להשתמש בו מאשר במכשיר ידני. ה-CombBind C95e הינו בעל מתקן משולב לפתיחת ספירלות, אשר יכול לקלוט ספירלות בעובי של עד 1.87 ס"מ; מכאן שתוכלו לכרוך מסמכים שאורכם עד 170 עמודים בשימוש בספירלות פלסטיק או בשדרות כריכת-הרוכסן של GBC (GBC Zipbind) (מכשיר זה יהיה מצויין לצורך כריכה של דו"חות פיננסיים, חומרי שיווק וכדומה). למכשיר יש גם מנחה יישור עמודים על מנת שתהיו בטוחים שאתם מיישרים את כל עמודי המסמך כראוי וכן יש לו ידית מובנית המאפשרת לכם להעביר אותו ממקום למקום ביתר קלות (גודלו הקטן בהחלט תורם למידת הניידות שלו).

היות ה-CombBind C95e כה קל ונוח לשימוש היא עובדה מצויינת; אפילו אם מעולם לא השתמשתם במכשיר כריכה בעזרת ספירלה בעבר, לבטח לא תהיה לכם כל בעיה להבין כיצד להשתמש בו – אפילו בלי עזרתו של המדריך למשתמש – תודות לתיווי הברור של המכשיר. זהו אחד מהמכשירים הידידותיים ביותר למשתמש הקיימים כיום.

בכל הנוגע לחסרונות, כמובן של-CombBind C95e יש גם כמה מאלה. ראשית, המכשיר מורכב בעיקר בפלסטיק. למרות שהדבר עוזר להפכו לנייד יותר, השלכה נוספת של תכונה זו היא העובדה שהוא עשוי שלא להיות מסוגי להחזיק מעמד לאורך שנים ארוכות של שימוש. עובדה זו נכונה במיוחד לגבי רכיב פתיחת הספירלות, מכיוון שהקרס והשיניים שלו עשויות פלסטיק: לא קשה לשבור חלקים אלו, במיוחד אם אתם כורכים מסמכים עבים, ולכן יש להקפיד להיזהר במיוחד במקרים אלו. כמו כן, פותח הספירלות המסתובב יכול להיות מעט מייגע לשימוש כשאתם נדרשים לפתוח ספירלות בעלות קוטר רחב (עליכם לסובב את הפותח שמונה סיבובים מלאים על מנת לפתוח ספירלה בקוטר 1.87 ס"מ. וואו!).

דבר אחרון: שימו לב שהמכשיר יכול לחורר ולכרוך רק מסמכים בגודל Letter, כמו גם כמה עטיפות הגדולות מעט יותר מכך. אין למכשיר יתדות שחרור והתרה, ולכן החירור והכריכה של מסמכים בגדלים שונים אינם אפשריים כלל וכלל. אתם תזדקקו למכשיר אחר על מנת לעבוד עם מסמכים מסוג זה, עובדה מבאסת למדיי.

במידה ומבנה הפלסטיק של ה-GBC Comb Bind C95e וחוסר יתדות ההתרה שלו אינם מטרידים אתכם יתר על המידה, רוב הסיכויים הם שאתם תהיו מרוצים למדי ממכשיר זה – במיוחד אם אתם זקוקים למכשיר כריכת ספירלה חשמלי בסיסי בלבד. המכשיר קל לשימוש, במחיר נוח ונייד, ולכן אם תכונות אלו הן חלק מהדברים שאתם מחפשים במכשיר הכריכה, השיגו לכם יחידת GBC Comb Bind C95e עוד היום!

 

 


אודות מחבר המאמר

 

 

נכתב כשרות ויעוץ ללקוח חברת אורגניקס תשמח לעמוד לשרותכם בכל שאלה ונושא בתחומנו . 

בברכה 

אלינור בן חמו 

מנהלת שיווק ומכירה 

1599-597-779 

050-4332232 

www.ar-go.net 

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.