אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כיצד להגן על העסק שלכם מפני גניבת זהות

כיצד להגן על העסק שלכם מפני גניבת זהות

עשרת הסיבות הטובות ביותר להגן על העסק שלכם מפני גניבת זהות

גניבת זהות

גניבת זהות הנה פשע חמור המאתגר את מנגנוני החוק מסביב לעולם. בניגוד לאמונה הרווחת, גניבת זהות עלולה להתרחש במגוון דרכים ולא רק באמצעות העברות כספים אלקטרוניות או באמצעות האינטרנט. כבר תועדו מספר מקרים בהם גניבת הזהות נגרמה כתוצאה מגניבת כרטיסי אשראי, מסמכים עסקיים ופנקסי צ'קים.

מחקר שנערך לאחרונה מאשר כי רק כ- 11.6 אחוזים מכלל פשעי גניבת הזהות מתבצעים דרך האינטרנט. רבים מפשעי גניבת הזהות בוצעו באמצעות שימוש במסמכים שנגנבו ממשרדים. באם אתם בעלי עסק, חשוב מאד שתבטיחו כי את נוקטים באמצעים המתאימים לאבטח את המידע הרגיש לעסק שלכם וללקוחות שלכם.

להלן רשימת עשרת הסיבות הטובות מדוע יש להגן על העסק שלכם מפני גניבת זהות:

1.      למען אבטחת העסק שלך– ללא אמצעי אבטחה מתאימים, שם החברה שלכם (ויחד איתו האשראי של החברה) עשויים לשמש לרכישת מוצרים מחברות אחרות.

2.      למען האינטרס הציבורי הרחב– באם יש לכם מוניטין טוב בקרב הצרכנים, יתכן וגנבי זהות ינסו להשתמש בשמכם הטוב בכדי לנסות לרמות לקוחות תמימים. הם עשויים לפתות אותם להזמין סחורה ואז להיעלם עם כספם.

3.      למעם שמירה על המוניטין שלכם – שהרי בניית מוניטין טוב לוקחת שנים – אינכם יכול להרשות לעצמכם לאבד את השם הטוב שלכם עקב כך שגורם אחר כלשהו עשה בו שימוש בכדי לרמות אנשים.

4.      הימנעות מפרסום שלילי – באם אתם בעלים של עסק מצליח שנעשה שימוש בשם החברה שלו על ידי גנבי זהות בכדי לרמות לקוחות תמימים, העסק שלכם ימשוך באופן אוטומטי פרסום שלילי, בין אם מדובר בדבר שקרה באשמתכם ובין אם לאו. כתוצאה מכך, אנשים ככל הנראה יחששו לרכוש מוצרים או שירותים מהחברה שלכם בעתיד.

5.      למען הגנה על פרטיות הלקוחות שלכם – היו מספר מקרים בהם חברות איבדו מידע רגיש אודות לקוחותיהם להאקרים וגנבי זהות, דבר שהוביל להפסדים כבדים. מסמכים העשויים להכיל מידע אישי רגיש כוללים מסמכי ביטוח, פרטים עסקיים ומסמכי מסים. המידע שניתן להשיג ממסמכים אלו עשוי לשמש ליצירת תעודות מזהות מזוייפות.

6.      למען הגנה על פרטיות העובדים – העניין המרכזי של גנב הזהויות טמון במסמכים ומקורות מידע העשויים לחשוף פרטים אישיים חשובים. מידע זה כולל שמות, כתובות, מספרי תעודת זהות, מספרי טלפון, פרטי ביטוח ונתונים בנקאיים. תיקיות העובדים בחברה שלכם כוללים את כל הפרטים הללו. גישה לתיקיות אלו עשוייה להוביל להשלכות חמורות ולהעמיד את עתידם הפיננסי של עובדיכם בסכנה.

7.      למען הציות לחוק – חוקים חדשים דורשים מבעלי עסקים להשמיד מסמכים חשובים שלא נעשה בהם עוד שימוש על ידי הארגון, אך עשויים להכיל מידע רגיש. גריסת מסמכים הפכה להיות נפוצה ברוב סביבות העבודה הארגוניות.

8.      בכדי להמנע ממשפטים מיותרים – באם נכפה עליכם לתבוע חברה רמאית בגין גניבת זהות, יתכן ותאבדו כסף רב וזמן יקר – שני משאבים שבדרך כלל אינם מצויים בשפע.

9.      הימנעות מהשלכות משפטיות חמורות – באם נעשה שימוש לא חוקי בשם העסק שלכם בכדי לרמות לקוח, קיימת אפשרות כי הקורבן יחליט לתבוע אתכם בגין הנזק שנגרם לו. השלכות משפטיות אלו עשויות לפגוע במוניטין שהשגתם בעמל רב.

10.  למען חיזוק המשוב החיובי עם הלקוחות שלכם ובניית אמון עמם – לקוחות תמיד מעוניינים להיות בקשר עם מותג או חברה הנהנים ממוניטין חיובי. אם תשמרו על האינטרסים של הלקוחות שלכם, הם מצידם ישמרו לך אמונים.


אודות מחבר המאמר

 

 

נכתב כשרות ויעוץ ללקוח חברת אורגניקס תשמח לעמוד לשרותכם בכל שאלה ונושא בתחומנו . 

בברכה 

אלינור בן חמו 

מנהלת שיווק ומכירה 

1599-597-779 

050-4332232 

www.ar-go.net 

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.