אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיסות לברלין לתייר הישראלי

התייר הישראלי הוא טיפוס שמאופיין בסקרנות אינסופית, בחשדנות רבה ובסף גירוי נמוך מאוד. זה אומר שקשה להרשים אותנו, מסובך להלהיב אותנו, ואנחנו סקפטיים וחקרנים בטירוף.

אפשר להאשים את אופי החיים האינטנסיבי שלנו ואפשר להאשים את האופי הישראלי שחסרה לו השלווה האמתית וחוסר היכולת להירגע וליהנות, פשוטו כמשמעו. אז לכל אלו שצריכים עזרה להירגע ופשוט ליהנות, ברלין היא העיר המשולמת עבורכם.

ברלין, בירת גרמניה, ניחנה באיכותיות של שינויים תדירים שמאפשרים לה לשמור את התיירים על להבה בינונית, כמעט תמיד. גם אם זה לא הביקור הראשון שלך בברלין סביר להניח שגם בביקור זה תופתע ותתרגש ממשהו חדש.

טיסות לברלין יוצאות מישראל באופן תדיר, הטיסות אורכות כארבע שעות בלבד והן נחשבות לזולות באופן יחסי. רק כמה מאות דולרים בודדים לנוסע בעבור טיסת הלוך ושוב.  האווירה הקסומה שנוצרת בתוך העיר הזו רחוקה מאוד מכל מה שחשבתם על גרמניה עד כה ולכן רבים מהישראלים, צעירים ומבוגרים כאחד נסחפים אליה.

המיטה....

האזור הכי חם בברלין נקרא המיטה. אין ביקור בברלין שלא עובר במיטה. זהו אזור שמזוהה עם סצנות בילויים שוקקים וצעירים שסוחפים צעירים רבים להגיע לאזור. באזור זה תוכלו למצוא חנויות רבות לממכר מוצרי אופנה, ביגוד, הנעלה ושאר אביזרים מהאופנה האירופאית המשובחת ובמחירים סבירים יחסית. כמו גם מסעדות משובחות, ברים איכותיים ומרכזי בילוי קסומים שפתוחים עד השעות הקטנות של הלילה.

מוצרי יד 2 – גם בברלין !

ישנה איזו אהבה לא מוסברת בברלין ובגרמניה בכלל, למוצרי יד שנייה. אם אתם רוצים לחוות את החוויה הגרמנית ולנסות להבין מקרוב על מה ההתלהבות, תוכלו לגשת למבחר חנויות יד שנייה ולראות לאן כולם נוהרים.

אזור שאנברג הוא אזור המשופע בחנויות יד שנייה המציעות שלל דגמי רטרו ודגמים עכשוויים של אופנה אירופאית מכל הסוגים. פעמיים בשבוע נפתח באזור שוק פתוח המציע מבחר ענק לשל סחורות מכל הסוגים, במחירים אטרקטיביים לחלוטין, בשילוב של בתי קפה וברים תוססים בהם תוכלו לבלות את סוף השופינג של אותו היום.


אודות מחבר המאמר

המאמר הזה נכתב על ידי Servula – הפלטפורמה האולטימטיבית למקדמי אתרים. אנחנו כותבים עבורך תוכן איכותי וייחודי, מפיצים אותו באתרי מאמרים ולבסוף מחזקים אותו עם סימניות חברתיות (וזו רק דוגמא לשירות אחד). הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו לעדכונים על שירותים חדשים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.