אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כל המידע על טיסות למוסקבה

מתכננים טיול לרוסיה? רוצים לבקר במוסקבה ובסנט פטרבורג? רוצים לחוות את אירופה כפי שמעולם לא הכרתם? בא לכם לחוות חורף אמתי? רוצים להכיר את האטרקציות שיש לרוסיה להציע לכם? בכתבה זו אספנו את מירב הדברים החשובים שצריך לדעת לפני שטסים למוסקבה.

הדרך הנפוצה ביותר להגיע מישראל לרוסיה היא על ידי טיסות למוסקבה היוצאות מנמל התעופה בן גוריון. טיסה למוסקבה אורכת כארבע שעות בלבד ובשל המרחק הקצר גם עלותה נחשבת לנמוכה יחסית וברוב ימות השנה המחיר נע סביב שלוש מאות דולרים לנוסע בלבד, לטיסת הלוך ושוב.

נתונים טכניים

נתחיל בכמה נתונים בסיסיים שכדאי שתדעו:

·         הפרש השעות בין ישראל למוסקבה הוא שעה אחת קדימה לטובת ישראל.

·         במוסקבה מתגוררים 9 מיליון בני אדם.

·         המטבע המקומי בעיר הוא רובל רוסי, כאשר שקל ישראלי אחד שווה כשמונה רובלים רוסים.

·         טיסות מישראל למוסקבה יכולות לנחות באחד מתוך חמשת שדות התעופה המקיפים את העיר, כאשר הגדול השכיח ביותר לשימוש הוא ISVO .

·         הדרך העיקרית להתנייד בתוך העיר והמדינה בכלל היא דרך המטרו, שזוהי רשת של רכבות תחתיות אשר עוצרות ב- 140 תחנות שונות. מדובר ברשת תחנות מפוארת ומסודרת מאוד שפועלת לאורך כל שעות היום החל מחמש וחצי לפנות בוקר.

מה יש לעשות במוסקבה?

מוסקבה, עיר הבירה הנצחית של רוסיה, נחשבת לעיר תיירותית מאוד. בסך הכול מדובר במדינה המציעה שילוב של תרבות מפוארת, אדריכלות מפותחת ושלל אטרקציות מודרניות לזוגות ולמשפחות כאחד.

הקרמלין: זהו האזור המפורסם ביותר במוסקבה אשר מושך אליו תיירים מרחבי כל העולם. מדובר באזור המכיל מגדלים וארמונות מיוחדים בהם אוצרות תרבות וסיפורים שאסור לפספס.

אל תפספסו גם את הכיכר האדומה ואת שלל המוזיאונים והגלריות הפרוסות ברחבי העיר. כמו כן תנו מזון לנפש התרבותית וגשו לביקור בתיאטרון הבולשוי המפורסם אשר יותיר גם אתכם פעורי פה.

כמו כן מציעה העיר שלל פארקים אתגריים ונינוחים כאחד, שטחים פתוחים מרהיבים ומקומות בילוי מפותחים מאוד שלא יביישו שום מדינה אירופאית. היריעה קצרה מלפרט את כל העושר האטרקטיבי המוצע בה, לכן קחו לעצמכם כמה ימים ותכננו מסלול מגוון, זו לבטח תהיה חוויה שתזכרו למשך שנים רבות מאוד.


אודות מחבר המאמר

המאמר הזה נכתב על ידי Servula – הפלטפורמה האולטימטיבית למקדמי אתרים. אנחנו כותבים עבורך תוכן איכותי וייחודי, מפיצים אותו באתרי מאמרים ולבסוף מחזקים אותו עם סימניות חברתיות (וזו רק דוגמא לשירות אחד). הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו לעדכונים על שירותים חדשים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.