אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כיסאות מעוצבים לחדרי ילדים

שוק הרהיטים מציע כיום מגוון רהיטים אשר מיועדים לחדרי ילדים ובני נוער. יש הנוהגים לרכוש סט חדר ילדים מובנה, יש הבוחרים להסתייע בשירותי מעצב מקצועי ויש הבוחרים לעצב בעצמם את חדר הילדים. חדר ילדים טיפוסי של ילד מעל גיל 6 כולל שולחן כתיבה, כיסא תלמיד, מחשב וסיפרייה עם ספרים. בעת רכישת כסא מנהלים ניתן לבחור את הכסא המתאים לעיצוב החדר מתוך מלאי גדול של כסאות בעיצובים שונים, צורות שונות וצבעים שונים.

בעת בחירת הכסא יש לקחת בחשבון פרט למראה של הכסא וההתאמה לעיצוב החדר את נוחות הישיבה על הכסא. תפקידו העיקרי של כסא מנהלים איכותי הוא בהענקת תמיכה אורטופדית לתלמיד במהלך הישיבה. חשוב לבחון כי יש ביכולתו של הכסא המעוצב והאופנתי שבחרתם  להעניק לילד תמיכה מלאה לעמוד השידרה במהלך הישיבה. כסא אשר אינו מעניק חווית ישיבה נוחה לא מאפשר ישיבה בריאה ממושכת וריכוז.

כיצד לבחור כסא מתאים לילדים?

בעבר נהוג היה לספק לילדים כסא רגיל, היו בתים בהם הילדים היו נוטלים את אחד הכסאות מפינת האוכל. כיום משך הישיבה של הילדים אל מול המחשב ואל מול שולחן שיעורי הבית הוא ממושך. הדבר מצריך כיסא בעל מושב מרופד ונוח ותמיכה מלאה לגב. מומלץ לשלב את הילד בתהליך בחירת כסא מנהלים מתאים. הילד יוכל להתנסות בישיבה על כסאות שונים בחנות ולבחור את הכסא הנוח ביותר והמתאים ביותר לטעמו האישי. בנים לרוב בוחרים כסא מנהלים בעל גוונים של כחול וירוק. בנות בוחרות כסא בגווני ורוד, אדום וסגול.

קיימים בשוק כסאות אשר מציעים עיצובים אופנתיים של דמויות מצויירות. ילדים רבים בוחרים כסא אשר מעוטר בתמונות של דמויות אופנתיות ללא בחינה של טיב הכסא. על ההורים מוטלת האחריות לבחון האם כסא התלמיד שבחר הילד יעניק לו חווית ישיבה ממושכת טובה. טרם ביצוע הרכישה כדאי לבחון כי המושב של הכיסא מרופד ומתאים לגודל האגן של הילד. פרט לכך כדאי לבחון את המשענת. משענת של כסא מנהלים איכותי היא משענת גדולה ורחבה המעניקה תמיכה לעמוד השידרה ולצוואר. מומלץ לא לבחור כיסא בעל משענת קטנה. 


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב על ידי צוות הכותבים של כתיבת מומחים, כתיבת מאמרים מקצועיים בכל תחום.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.