אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

Gmat, היום הגדול הגיע

 

אחרי שפתרתם עשרות מבחני דוגמא, אחרי שסיימם בהצלחה קורס gmat ואחרי ששיננתם בעל פה את כל הנוסחאות האפשריות הנה, אנחנו נמצאים יום לפני המבחן. Gmat בפתח ולמרות שזה ממש לא המבחן הראשון שאתם נתקלים בו בחייכם, המתח באוויר. אז איך להירגע קצת ומה לוח הזמנים של היומיים הקרובים? התשובות לפניכם.

 Gmat, יום לפני

יום לפני המבחן רצוי מאוד שלא לעסוק בפעילות ספורטיבית מיותרת. זכרו שמחר יש לכם מבחן ארוך והיום הזה צריך לעבור באופן חלק. קחו לכם יומיים שלמים של חופש מהעבודה ומכל עיסוק אחר והקדישו עצמכם למנוחה טוטאלית ולרוגע נפשי. נבחני gmat רבים ציינו כי הליכה לים יום לפני המבחן ולקיחת פסק זמן מכל האנגלית, המתמטיקה והחיבורים שערכו סייעה להם מאוד. אחרים טענו ששעתיים או שלוש בבית קפה עם חברים עשו עבודה נהדרת. השאר סתם רבצו בבית וקראו עוד קצת חומר והסברים, אבל לא ממש פתרו שאלות. על הערב לא צריך להרחיב מדי, לכו לישון מוקדם, ללא חגיגות מיותרות, יש לכם gmat מחר...

 Gmat היום הגדול

התעוררו בשעה סבירה ותכננו את היום שלכם כך שיהיה מספיק זמן להגעה של לפחות חצי שעה לפני ליעד בו תבחנו. נבחני Gmat רבים ציינו שדווקא כאן הייתה הנפילה. פקקים בדרך ותחבורה ציבורית שלא הגיעה בזמן הצליחה לערער את ביטחונם של הרגועים ביותר. לא לשכוח תעודת זהות, תוכלו להיכנס לכיתת המבחן בלעדיה.

 אם נרשמתם אל קורס gmat מסודר כבר שמעתם את השורות הבאות: אל תתקעו על שאלות, במקרה של בלבול לכו על פסילת שאלות, הקדישו זמן לקריאת השאלה עד סופה ורשמו לעצמכם בראש מה ה-gmat הזה רוצה ממני.

 החשוב ביותר הוא לא להילחץ, תנו לעצמכם את הזמן הנכון לפתירת השאלות תוך ידיעה שהשעון מתקתק. קחו אוויר והכי חשוב – שיהיה המון הצלחה!


אודות מחבר המאמר

מוגש כשירות לציבור על ידי קידום Gmat

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.