אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פרגולות במרפסת

פרגולות – לשדרג את המרפסת

פתרונות ותוספות הבנייה המודרניים מנסים להעניק מענה כולל לסדר היום של דיירי הבית ולספק להם שילוב של אסתטיקה עם פונקציונאליות. עקרון זה בא לידי ביטוי בעיצוב פנים, ברכישת ריהוט, בהסתכלות הכללית על אחזקת הבית וגם בנוגע לחצר ולמראה החיצוני. פרגולות הן דוגמה מצוינת לתוספת בנייה אשר משדרגת בקלות ובמהירות את חצר הבית והמרפסת ומהווה חלק בלתי נפרד מבתים וחצרות רבים.

פרגולות הן למעשה קירוי חיצוני הנבנה מעץ, אלומיניום, פלסטיק או שילוב ביניהם, אשר מאפשר לשהות בחוץ בכל עונה ובכל מזג אוויר. פרגולות אלו מאפשרות לארח, לשהות ולבלות בחצר הבית ולנצל את הגינה או המרפסת עד כמה שניתן. זוהי תוספת בנייה המתאימה לבתים צמודי קרקע או לדירות בעלות מרפסת רחבה, בשל הגמישות של בניית המבנה בכל מקום. סגנון הבנייה משתנה לפי דרישה ויכול לכלול גם פאות המוסיפות חן, עליהן ניתן לשתול צמחים מטפסים.ניתן לשלב דקים לגינה לצד פרגולה הושילוב יכול להיות מדהים.

מראה דקורטיבי

שדרוג המרפסת והחצר נעשה לא רק על ידי הפיכתן ל"חדר" נוסף של הבית אלא גם מבחינה דקורטיבית – פרגולות מעץ מספקות מספק מראה כפרי וחמים לכל בית ומשתלבות היטב עם צמחייה, דק, אבני נוי, מסלעות וכ"ו. בנוסף, מדובר על אלמנט זול באופן יחסי לתפקיד שהוא ממלא ומהיר במיוחד לבנייה, כך שתוך ימים ספורים ניתן ליהנות ממראה פרגולה כפרית ולשהות בה.

הדור הבא של הפרגולות משלב אלומיניום במבנה, כך שמתאפשר לשלוט במידת החשיפה לאור ולאוויר בלחיצת כפתור פשוטה. השימוש בחומר גמיש ומתקדם זה מאפשר גם בנייה מתוחכמת במיוחד, שמשתלבת באופן מושלם עם כל מרפסת או מבנה. בנוסף, למרות שלא מדובר ב פרגולות עץ, ניחנות פרגולות אלו במראה נעים לעין, נקי ואסתטי, בעיקר בשל האפשרות לצבוע אותן בכל צבעי הקשת.


אודות מחבר המאמר

פרגולות בחיפה,פרגולות בצפון,קידום אורגני בגוגל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.