אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתנה מקורית לסבתא וסבא? מה הבעיה?

שוב חוגגים את יום נישואיהם של הזוג הוותיק במשפחה? אולי את יום הולדתו של אחד מהם? או שמא הגיעה תקופת החגים ואתם מוזמנים אליהם? כך או כך תמיד עולה בראשנו השאלה הקבועה: מה ניתן להביא כמתנה לסבא וסבתא, שיהיה מספיק מקורי, שימושי ולא יחזור על משהו שכבר קיבלו מאיתנו או משלל ילדיהם ונכדיהם ביובל האחרון. מלאי הרעיונות מתפוגג בהדרגה, ומשנה לשנה במקום להכין את עצמנו מראש ולתכנן בהתאם, אנו מוצאים עצמנו לוטים בערפל, בזמן שתאריך החגיגה מתקרב.

אם גם אתם הסתבכתם שוב ושוב עם אותה התהייה- הגיע הזמן שתשמעו לעצתי. תמונה מקורית שתכינו במיוחד עבורם בשיטת הדפסה על קנבס, זוהי הצלחה מובטחת.

הדפסה על קנבס היא שיטה המשלבת טכניקה הנמצאת בשימושם של ציירים במשך שנים רבות בקרב ציירים לבין שיטת הדפס על בד שכל כך מתפתחת לאחרונה. בד הקנבס העשוי כותנה ידוע בכושר הספיגה המצויין שלו בכל סוג של צבע. היום, כשעבודות ההדפסה בכלל וגם הדפסה על קנבס כל כך משוכללות, מספיק לקבל קובץ ובו צילום או יצירה אומנותית ואז להעביר אותו באיכות מדהימה של צבע על הבד המסיבי, בלי לאבד כמעט מאיכות המקור.   

בפטנט הזה אפשר להשתמש, כאמור, כדי להכין מתנה לסבא וסבתא עבודות יצירתיות בגודל של כמטר על מטר, או קטנות יותר על פי הצורך. אם מותחים את היריעה על מסגרת עץ, למשל, מקבלים תמונת קנבס שגם אפשר למסגר בצורה מגוונת, אבל אפשר להפוך את היריעות היצירתיות לסוגים של חיפוי לקירות ולארונות. כך, באמצעות הדפסה על קנבס אפשר לייצר חתיכות של בד מעוצב באופן אישי להרבה מטרות.

מכאן השמים הם הגבול. חשבו על מתנה לסבא וסבתא בצורת תמונה ובה צילומי כל הנכדים תלויה במרכז הסלון, או אולי יריעה ובה הדפסה על קנבס של תמונת החתונה שלהם מלפני חמישים שנה. אפשר גם לקשט את חדר השינה שלהם בפוסטר על קנבס ובו יצירת אומנות אהובה עליהם, ובכל מקרה מתנה לסבא וסבתא כזו, תכניס הרבה רעננות וחיוך אל הבית של האנשים האהובים.     


אודות מחבר המאמר

עידו שרון- כתב מקומי באיזור המרכז, במסגרת עבודתי נחשף לחידושים בתחום בריאות הגוף והנפש ומנסה להשריש את "החיים הירוקים" בסביבתי. אשמח לקבל פידבקים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.