אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מדריך מקוצר למתעסקים פעם ראשונה עם בצק סוכר

אז החלטתם להתחיל לעשות ממתקים בבית, נהדר!  המדריך הקצר מיועד לטירונים במטבח, כך שאם אתם טבחים מנוסים אז תדלגו לשלב הבא..

אז קדימה, אנחנו כאן אתכם, מתחילים בעצות והוראות של דנה'לה עוגות אשר תספק לכם את כל המידע שאתם צריכים כדי להתחיל.

בצק סוכר ניתן לקנות מוכן בחנויות למכירת מוצרי אפייה. בצק קנוי מחזיק למשך זמן רב, לעומת הבצק הביתי שמחזיק מקסימום 3 ימים, אולם היתרון של הבצק תוצרת בית שהוא זול יותר, רך וגמיש לעבודה.

ראשית נתחיל בהכנת הבצק

·         500 גר' אבקת סוכר

·         2 כפיות גלוקוזה נוזלית

·         1 חלבון ביצה

·         4 כפות מים קרים

·         שקית אבקת ג'לטין

·         כף גליצרין

מתחילים בערבוב החומרים:

מניחים את המים בקערה קטנה, מפזרים ג'לטין על המים ומחכים שייספג. מניחים את הקערה מעל סיר מים חמים (אך לא רותחים) ומערבבים עד שהג'לטין ימס, לאחר מכן מוסיפים את הגליצרין תוך כדי בחישה, ושופכים את התערובת על אבקת הסוכר ומוסיפים את החלבון, ממשיכים לערבב עד שמתקבלת תערובת אחידה שהיא למעשה בצק הסוכר.

על משטח עבודה מפזרים מעט קורנפלור ומתחילים לעבד את הבצק. במידה והבצק רך מידי מוסיפים מעט אבקת סוכר, ובמידה והוא קשה מידי מוסיפים חלבון. עוטפים את הבצק בניילון נצמד ומשאירים אותו במקום קריר בכדי שיתייצב למשך כשעה.

בשלב הראשון כדאי שתתחילו בפיסול דמות או חפץ כלשהו מהבצק, מכיוון שיצירת עוגות מעוצבות בה נושא קצת יותר מורכב, אותו תעשו בשלב מאוחר יותר. כעת יש להוסיף חצי כפית cmc אותה ניתן לקנות בכל חנות למוצרי אפייה. מוסיפים לבצק מעט צבע מאכל בעזרת קיסם, ובמידה ורוצים דמות המורכבת מכמה צבעים, מחלקים את הבצק ולכל גוש קטן מוסיפים טיפת צבע שונה. מתחילים ליצור את חלקי הדמות שאתם רוצים ליצור, כאשר מחברים את החלקים השונים בלחיצות רכות. במידה ורוצים לחבר שני חלקים ללא לחיצה ניתן להשתמש בדבק שעשוי ממים עם קצת .cmc

עבודה עם סוכר דורשת אימון

 אין שום דבר מסתורי או מסובך מאוד בעשיית דמויות מבצק סוכר, אולם כמו הרבה דברים בחיים, גם יצירה זו היא מסוג הפעילויות שדורשות מעט אימון. הכי חשוב זה לא להתייאש אם בפעם הראשונה הפסל הקטן שתיצרו לא ייראה בדיוק כמו בתמונה, ואין ספק כי לאחר מספר פעמים נוספות המיומנות תגדל והסיפוק מהיצירה בעקבותיה.

 


אודות מחבר המאמר

המאמר הזה נכתב על ידי Servula – הפלטפורמה האולטימטיבית למקדמי אתרים. אנחנו כותבים עבורך תוכן איכותי וייחודי, מפיצים אותו באתרי מאמרים ולבסוף מחזקים אותו עם סימניות חברתיות (וזו רק דוגמא לשירות אחד). הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו לעדכונים על שירותים חדשים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.