אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

יתרונות וחסרונות בשימוש באתרי מסחר אלקטרונים

 אתרי הדילים היומיים והרכישות הקבוצתיות נפוצים מאוד ומשרתים קהל מגוון. למה כדאי לרכוש דרכם ? ולמי זה מתאים?

יתרונות הרכישה באתרי הדילים יומיים

אתר לדילים יומיים הוא אתר המספק לצרכן מגוון רחב של מוצרים ושירותים ומציע הוזלה משמעותית של מחירים. מכאן יתרונו הבולט. הוא, לרוב,  בעל ממשק ידידותי למשתמש, ובנוי בצורה קלה וברורה שמפשטת את חווית הקניה. ברישום מהיר והגדרה פשוטה ניתן לעדכן העדפות אישיות ולקבל למייל הפרטי את המבצעים רלוונטים בלבד, כאמור, במחירים מוזלים

יתרון בולט, נוסף למחירים האטרקטיביים שמציע אתר לדילים יומיים, הוא הנוחות והקלות שברכישה אשר מתאפשת מבלי לעזוב את הבית\משרד. אם אין לך הזמן או האפשרות לצאת ולרכוש את המוצר או השירותים שבחרתם, הרי שעכשיו הם נמצאים במרחק של קליק אחד בלבד.

בנוסף לכך,  אתרים אלו מתעדכנים בתדירות גבוה מאוד ובזמן אמת, כך ניתן לערוך סקרי שוק עדכניים מבלי להסתובב במרכזי הקניות ואפילו מבלי לקום מהכורסא. בהרבה מקרים ,הם מציעים תחרות גם בתחומים שאין להם מתחרים בשוק.

אז למה בעצם לא?

אתרי הדילים היומיים חושפים אותנו למגוון רחב של מוצרים שחורגים מתחומי הצורך ויוצרים תרבות קניה. אנו מוצאים את עצמנו רוכשים מוצרים כי אנחנו רוצים, לא כי אנחנו צריכים. הרכישה עונה לנו על צרכים כגון מעמד, הכרה, סטאטוס ולא על צורך קיומי.

לצערינו, לעיתים, לאחר הקנייה המוזלת, יש צורך בשירות לקוחות. הבעיה מתחילה כאשר שירות הלקוחות גרוע. שירות לקוי מעכיר על כל תהליך הקניה, והופך את חווית הקניה לסיוט.

אתרי דילים יומיים, כדרכם של רשתות חברתיות אחרות, מיילים וטלפונים סלולאריים גוזלים מאיתנו זמן יקר, שבא על חשבון זמן האיכות של ילדינו ויקירנו. וכמו הטלפונים המיילים ושאר ירקות  אנו עלולים למצוא עצמנו מכורים גם אליהם

אם נסכם, רכישה באמצעות אתר לדילים יומיים היא פשוטה נוחה וזמינה, היא מאפשר צרכנות חסכונית וקניה משכילה שמעניקה לצרכן בסופו של תהליך כוח קניה בעל השפעה. שופינג באינטרנט באמצעות אתרים אלו גורם לתחרות והוזלת מחירים משמעותית אך טומנת בחובה סכנה להתמכרות, שירות לקוחות לקוי, מטפחת את תרבות הצריכה ובאה על חשבון זמן האיכות של יקירינו.

המאמר בחסות Dreamview  המציעה פתרונות בתחום בניית אתרים ו קידום אתרים


אודות מחבר המאמר

Dreamview  

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.