אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפים לעיצוב שיער ואיפור לאירועים

מידי פעם יש לכולנו אירועים חשובים שבהם אנו רוצים להותיר רושם עז ככל האפשר על סביבתנו. אירועים כאלו יכולים להיות, למשל, אירועים עסקיים חשובים, כמו פגישות עם נציגי חברות מחו"ל, או פגישות עם בעלי תפקידים בכירים בארגון בו אנו עובדים. אירועים אלו יכולים להיות גם אירועים חברתיים, כגון פגישה עם חבר ילדות שמזמן לא ראינו, פגישת מחזור שנערכת אחרי שנים רבות וכמובן- פגישות רומנטיות, שבהן הצורך להרשים את הצד השני הוא ברור. בפסגת האירועים הללו ישנם אירועים מיוחדים וחד פעמיים, כמו למשל חתונה או בר/.בת מצווה לילדים. באירועים כאלו, כולנו רוצים להציג את עצמנו במלוא תפארתנו ולהותיר רושם מכובד ואסטטי על האורחים באירוע. בכל האירועים שהזכרנו חשוב מאוד להקפיד על תסרוקות ערב ואיפור הולם. במקרה של חתונה, עיצוב שיער לכלות יציג את כלת השמחה בהופעתה המרשימה ביותר.

להלן כמה טיפים הנוגעים לתסרוקות, כולל תסרוקות ערב ותסרוקות כלה, איפור והופעה כללית:

  1. ישנם מקומות המציעים איפור ותסרוקות ערב בחבילה אחת. אם להודות על האמת, יש בכך משום חסכון בזמן. במקום לסיים איפור במקום אחד ואז לפנות לעיצוב תסרוקות במקום אחר, נעשה כאן "טיפול משולב". במקרים מסוימים, ייתכן ויהיה כאן גם חסכון כספי: כדי לפתות לקוחות לבצע אצלם "טיפול משולב", מציעים בעלי המקום מחיר זול יותר מעלות כל אחד מהשירותים בנפרד. מצד שני, חשוב לא להתפתות לעסקאות כאלו רק בגלל המחיר. אם קיבלנו המלצות על אומן תסרוקות כלה או תסרוקות ערב שאינו מציע "דיל" כזה, אין לפסול אותו על הסף. למעשה, ככל שהאירוע בו אנו משתתפים חשוב יותר עבורנו, יש להקפיד על עבודה מקצועית הן מבחינת עיצוב תסרוקות והן מבחינת איפור, גם אם העלות הכוללת גבוהה יותר.
  2. כמו שלומדים כל התלמידים בקורס תסרוקות, התאמת תסרוקות ערב לאירוע מושפעת מגורמים רבים. גורמים אלו כוללים, בין השאר, סוג האירוע, מבנה הפנים של הלקוחה וגוון עורה, לבוש הלקוחה ונעליה (תסרוקת מהודרת מושכת תשומת לב על חשבון הלבוש והנעליים), אורך השיער, סוג השיער ומבנה השיער של הלקוחה ועוד. מובן שיש לשים דגש גם על העדפותיה האישיות של הלקוחה. מעצב תסרוקות ערב מיומן יתאים את התסרוקת לכל לקוחה ולכל אירוע. אם אתן מתכוננות ליום חתונתכן, פנו אל אומן תסרוקות כלה כדי לקבל את השירות המקצועי ביותר.
  3. למרות שמעצב השיער קובע, כאמור, כיצד על השיער להיראות באירוע, כדאי לבוא אליו עם רעיונות. לצורך כך, קראו קטלוגים של עיצוב שיער בסלונים לעיצוב שיער או באינטרנט. כדאי גם להתייעץ עם חברות או מכרות המבינות בתחום עיצוב תסרוקות ולשמוע את דעתן. רעיון נוסף הוא פשוט לחפש בגוגל תסרוקות ערב. לחצו על פילטר תמונות כדי לראות שפע של תמונות של תסרוקות ערב או עיצוב שיער לכלות, שוודאי יתנו לכם רעיונות למכביר.
  4. גם אם אתן מתאפרות בעצמכן בדרך כלל, לקראת אירוע חשוב רצוי מאוד להזמין את שירותיה של מאפרת מקצועית. דבר זה יחסוך לכם זמן ניכר בהתלבטויות בין אפשרויות האיפור שונות. מאפרת מקצועית תדע מהו האיפור ההולם ביותר את התסרוקת שלכן ולבושכן. איפור בולט מדי ידגיש את תווי הפנים או חלקים בהם, על חשבון התסרוקת או הלבוש. לא כולן מעוניינות בכך. איפור מקצועי יוכל להקנות לפנים מראה אטרקטיבי שישתלב נהדר בתסרוקות משל סוג שהוא, לרבות תסרוקות כלה או תסרוקות ערב.

 


אודות מחבר המאמר

חי שושן, מעצב שיער בינלאומי, מעביר קורס תסרוקות למתחילים ומתקדמים ומעצב תסרוקות כלה ותסרוקות ערב מיוחדות. פנו לחי שושן ועצבו את שערכם באופן מושלם שיתאים למבנה פניך, בגדיך ולארוע!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.