אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שמירה על מידע באמצעות סריקת מסמכים

כיצד אתם נוהגים לאבטח את תחום המידע בעסק שלכם? באמצעות כספות? גיבוי ? שרתי אחסון? כיצד אתם שומרים על מסמכים חשובים ומגנים עליהם מפני גניבה? היעלמות וכדומה? אחד הפתרונות היעילים והבטוחים ביותר להבטחת שימוש לאורך שנים במסמכי נייר, הגנה  ושמירה מלאים  עליהם, היא שיטת סריקת מסמכים והפיכתם לקבצים דיגיטאליים המאפשרים מגוון רחב של אמצעי שמירה והגנה.

יתרונות השיטה לשמירת מסמכים באמצעות סריקה

העולם הטכנולוגי מחייב אותנו להתקדם עם רוח הזמן. שמירה על חומרים חשובים באמצעות סריקת מסמכים מעניקה לכם את היתרונות הבאים:קל יותר לשמור ולהגן על קבצים דיגיטליים (לאחר הסריקה, כל המסכים הופכים לקבצים כאלו)איתור מהיר של כל מסמך ומסמך באמצעות חיפוש במחשבקיום מנגנון אבטחת מידע על פי חשיבות סיווג המסמכים הסרוקיםאפשרות לעבוד עם המסמך באמצעיים טכנולוגיים (שליחה במייל, הצגת קובץ כחלק ממצגת ועוד)ניצול חכם של שטחי המשרד, לא עוד חדרי ארכיון מאובקים עם אלפי קלסרים עבים.

אילו מסמכים מיועדים לסריקה?

כמעט כל מסמך נייר מודפס, בכל גודל ובכל צורה, ניתן לשמירה באמצעות סריקת מסמכים. השירות מיועד לספק מענה הן לקהל הפרטי והן לקהל העסקי בכל הקשור לחומרי נייר , מסמכים, תוכניות דירה ועוד. בין השימושים הנפוצים של סריקת מסמכים תמצאו: סריקת תמונות ישנות והפיכתן לקבצים דיגיטליים סריקת שקופיות ישנות סריקת תוכניות אדריכליות סריקת מסמכים חשובים, חוזים והסכמי עבודה שונים סריקת מסמכים ותקצירים משפטיים סריקת מסמכים הקשורים לניירת האישית, בעלת הערך הסנטימנטלי כלל השימושים בטכניקת סריקת מסמכים נועדו לשמר מסמכים חשובים לאורך שנים. לאחר סריקת מסמכים מתבצע הליך גיבוי דיגיטלי לכלל המסמכים הסרוקים. הליך זה מאפשר שימוש נגיש ונוח באמצעות אחסון המסמכים בשיטות מתקדמות. ברוב המקרים, מסמכים חשובים נשמרים כקבצי PDF  ברמת רזולוציה גבוהה וחדה ככל שניתן, איכות הסריקה הגבוהה נועדה לאפשר שימוש נגיש לכל מטרה לאותם לקוחות שדואגים לסרוק את המסמכים החשובים ביותר שלהם.

כיצד ניתן לשמור על המסמכים שנסרקו והפכו לקבצים דיגיטליים?

אבטחת מידע בתחום המחשבים הפכה בשנים האחרונות לכלי עבודה מרכזי עבור חברות, עסקים וגם אנשים פרטיים. באמצעות אבטחת מידע ניתן להגן על כלל הקבצים המופיעים במחשב המשרדי או הביתי כאחד. סריקת מסמכים והפיכתם לקבצים דיגיטליים מאפשרת לכם ליהנות מכלל היתרונות של אבטחת המידע. כמו כן, ניתן לאחסן את המידע הסרוק במגוון שיטות. אתם יכולים להעלות את כלל המסמך לשרתי החברה או לאתרי האינטרנט שלה, ותחת עמוד אינטרנט מאובטח לאפשר גישה רק לאנשים שלהם מיועדת הצפייה במסמכים. כמו כן, אתם יכולים לגבות את כלל המסמכים באמצעים חיצוניים למחשב (הארד דיסק, דיסק אונקי ועוד)בנוסף, אתם יכולים להעלות את כלל המסמכים לתיבת הדואר האלקטרוני שתפתחו למטרת צפייה במסמכים ושליחתם לאנשי הקשר שלכם. שיטות נוספות לאחסון הקבצים מוענקים בדרך כלל על ידי חברות המתמחות בתחום סריקת מסמכים, הפיכתם לקבצים דיגיטליים ופתרונות מיגון ואחסון מתקדמים. סריקת מסמכים ושמירתם בשלל הדרכים הטכנולוגיים, תבטיח לכם שמירה והגנה מוחלטת על כלל  החומרים המודפסים בעלי הערך העסקי או הסנטימנטלי הגבוה ביותר. העולם הטכנולוגי המודרני מציע לנו מגוון עצום של פתרונות חכמים במיוחד לשמירת כל מסמך החשוב לנו, אז למה לא לנצל את פלאי הטכנולוגיה???


אודות מחבר המאמר

חברת SEO NETO מתמחה בעולם קידום אתרים בגוגל על ידי אופטימיזציה של אתרי אינטרנט באמצעות תוכן באתר אינטרנט ומחוצה לו ובשימוש טכניקות קידום אתרים ברמה מקצועית ותוך כדי שילוב בניית קישורים חזקים לאתר על מנת לחזק את המוניטין שלו מול מנועי חיפוש

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.