אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חשיבות הפקת סרט תדמית קצר

סרט תדמית לחברה או ארגון הכרחי ונדרש מסיבות כמו שיווק, מיתוג, הצגת החברה ומוצריה, החדרת מוצר או שירות חדש, בידול ממתחרים, גיוס משקיעים ועוד. כאשר מעלים את סרט התדמית לאתרים כמו יוטיוב ואחרים יש חשיבות רבה לא רק לתוכן הסרט אלא לאורכו. סרט תדמית חייב להיות קצר וקולע. האורך הנהוג הוא עד שלוש דקות. מעבר לכך מאבד הגולש את סבלנותו.

אורך הסרט

הפקת סרט תדמית קצר תאפשר לשלוח אותו דרך המייל וכן להפיצו בקלות באינטרנט. סרט ארוך נוטה להיות מעייף והגולשים לפי הסטטיסטיקות נוהגים לאבד ענין אחרי שתיים שלוש דקות. לכן הנוהג הוא להפיק סרטים באורך זה.

סרט תדמית בתערוכה

בעת השתתפות החברה בתערוכה נהוג להקרין סרטי תדמית קצרים ומלאי אפקטים על מנת לתפוס את עיני משתתפי התערוכה. אנשים הולכים בין דוכנים ועוצרים להיכנס בדוכן במידה ועינם נתפסת על ידי אלמנט שיווקי מיוחד. סרט קצר מעביר את המסר בשניות מספר.

צפיה בסרט תדמית באינטרנט

גולשים אינם מבלים זמן רב באתרים לכן מטרת בעלי החברה והאתר לגרום להם להישאר כמה שיותר זמן באתר. סרט תדמית בא למלא דרישה זו. סרט קצר מעניין ומרגש גורם לגולש הממוצע לצפות בו מתחילתו ועד סופו, כלומר 2 - 3 דקות. נתון זה חשוב ביותר מכיוון שהאלגוריתם של מנועי החיפוש לוקח בחשבון את משך השהות של גולשים באתר ומשקלל נתון זה בעת הצגת נתוני חיפוש.

כניסה לאתר בעקבות סרט תדמית תגרום לגולש לחפש אחר עוד קטעי וידאו ובכך הגולש נחשף לחברה ולמוצריה מה שמביא למכירות גבוהות יותר.

אפקטיביות

הגולש המודרני עייף מקריאה טקסטים ומחפש דרכים חדשות להצגת נתונים אודות החיפוש שלו. סרט תדמית בא לענות על דרישה זו ולכן הפקת סרט תדמית חשובה לחברה כדרך להפצת המסר שלה בצורה קלילה, מענייננת ומרגשת. שימוש בהומור היא דרך טובה כדי להשאיר חותם אצל הצופה בסרט. סרט תדמית מעביר את המסר על ידי הפעלת מספר חושים זו זמנית ופה יתרונו על אמצעי השיווק הקלסיים כדפוס.

המאמר בחסות Dreamview  המציעה פתרונות בתחום בניית אתרים ו קידום אתרים


אודות מחבר המאמר

Dreamview

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.