אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפ קטן לא ליפול משתיית אלכוהול-בר אקטיבי

 

הדעה הרווחת היא שבארץ אנשים לא יודעים לשתות נכון. זה לא תמיד מדויק אבל לרוב זה נכון. בשנים האחרונות שתייה אלכוהולית הפכה לסוג של תרבות חדשה בארץ, במקומות בילוי כמו פאבים, בארים, מועדונים וגם באירועים משפחתיים. רק שלא כלל האנשים ששותים יודעים להתמודד עם זה כמו שצריך. ערבוב סוגי אלכוהול שונים יכול לגרום להקאות, והרגשה רעה גם ביום שלמחרת.

אין בעיה לערבב סוגי משקאות אם שותים אותם בכמויות קטנות ולא מפריזים בכמויות. ברגע שמתפזרים ושותים כמויות גדולות של כמה סוגים צריך לצפות לפגיעה. אחד מהמקומות שאנשים יכולים להיפגע מאלכוהול זה באירוע משפחתי, מהבר אקטיבי.

הסיבה העיקרית לכך היא שהאלכוהול מוגש שם ללא הגבלה כל הערב, ויש הרבה סוגים של משקאות בדרך כלל שיוצאים מחוץ לרחבה על ידי הברמנים בכל מיני וריאציות של צ'ייסרים, באקטים וכדומה.

כך שיש מספיק אורחים שבאים לשמוח ועל הדרך לשתות כמה דרינקים, אך בסוף הערב הם מסיימים עם הראש בתוך האסלה. יש כמה דרכים לשמור על עצמכם במהלך שתיית אלכוהול.נכון שצריך לבוא ולשמח את החוגגים אבל צריך לשמור על פרופורציות נכונות, להתחיל לשתות רק אחרי המנה הראשונה (אפשר לשתות לפני אפרטיף שמכיל מעט אלכוהול), לא לערבב יותר מדי סוגים של שתייה, לשתות הרבה מים בסוף הערב (חשוב מאוד, כך נמנעים מהאנגובר ביום שלמחרת, ועדיין להנות מכל רגע.שירותי בר לאירועים מוציאים הרבה סוגי ליקרים ושנאפסים למיניהם לחוגגים, זה נראה טוב, זה טעים לרוב ולא מכיל הרבה אחוזי אלכוהול. לכן ההמלצה שלי היא לשתות עד שני צ'ייסרים צבעוניים, וכמה כוסות של וודקה, ארק, וויסקי ולא לערבב ביניהם.

כך אפשר לתפקד ביום שלמחרת ולא להרגיש שאיבדתם כמה שנים טובות מחייכם בליל אמש.

תודה!

צוות אקסטזה בר

שרותי בר


אודות מחבר המאמר

אקסטזה בר- השכרת בר

שרותי בר אקטיבי לאירועים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.