אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שיווק במדיה הדיגיטלית

עולם הפרסום משקיע כיום את מירב תקציבו ומאמציו במדיה הדיגיטלית הכוללת שיווק באתרי האינטרנט, ברשתות חברתיות, בפורומים ובבלוגים שונים. הסיבה לכך היא פשוטה שכן בדרך זו ניתן להגיע למספר הלקוחות הרב יותר בארץ ובעולם ולהגיע לתוצאות תוך זמן קצר ולעתים בפעולות פשוטות ביותר.

בית עסק אינו חייב לקחת חברת פרסום כדי לשווק את עצמו במדיה הדיגיטלית אלא ניתן באמצעות מספר מהלכים להביא את בית העסק להיות בחשיפה גדולה ורחבה ביותר. הדבר הראשון שיש לעשות הוא לבנות  אתר אינטרנט ואז לפתוח דף ברשת הפייסבוק שנמצא בקישור לאתר וכמובן לצייץ בטוויטר.

קיימות חברות רבות המציעות שיווק ממוקד ללקוח כאשר הדרכים שכל אחת מהן מציעה הינן רבות ומגוונות ולכן כדאי ורצוי לעשות סקר בין החברות השונות כמו גם להתרשם מהלקוחות שכבר ביצעו שיווק דרך אותה חברה שכן בעולם הפרסום התוצאות מדברות בעד עצמן.

שיווק ממוקד ללקוח העסקי – מסחרי

אתרים שהם זירת מסחר אלקטרוני דורשים תכנית שיווקית שונה לגמרי מאתר שהוא עסקי אך תדמיתי בעיקרו וזאת משום שאתר מסחרי צריך להציע מוצרים ללקוחות הרבים ולאפשר גלישה נוחה וידידותית למשתמש. ככל שהשיווק הממוקד מוצלח יותר כך האתר יגיע לרווחים גבוהים ויאפשר לבית העסק לבלוט מול אתרים אחרים.

הדרך הטובה ביותר לשיווק ממוקד ללקוח היא ביצירת מערך שיווקי אשר יכול להיבחן על פני טווחים קצרים אך עם זאת על פני תקופה ארוכה מבחינה תכנונית. כאשר יש לעשות הבחנה בין שיווק ללקוח עסקי קיים לבין לקוח עסקי שרק נמצא בתחילת דרכו הן מבחינת אסטרטגיה והן מבחינת תקציב ועלויות.

מתי יש לעשות שיווק לבית העסק?

בית עסק כדי להתמודד מול התחרות הגדולה בעולם העסקי חייב  להיות קשוב לשינויים סביב בזירת הפרסום וכדי להתמודד עליו לשווק את עצמו באופן דינמי ומתמשך אחרת ימצא עצמו במקום נמוך וכך גם עם רווחים והכנסות בהתאם ולכן יש לדאוג לשיווק העסק באופן מתמיד וקבוע.

בית עסק מתחיל כמו גם בית עסק קיים צריכים לשווק את עצמם ובעידן האינטרנט האפשרויות הן אינסופיות אך עם זאת דורשות יצירתיות מתמדת.

המאמר בחסות Dreamview  המציעה פתרונות בתחום בניית אתרים ו קידום אתרים


אודות מחבר המאמר

Dreamview

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.