אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תחזוקה של אתר אינטרנט

בניית אתר כיום זו פעולה כמעט חיונית לכל בית עסק אך עם זאת יש צורך לתחזק אותו באופן שוטף על מנת שיהיה פעיל ואפקטיבי. העלות של תחזוקת אתר תלויה בסוג ואופי האתר שכן לא דומה אתר של מכירות לאתר פורטל או אתר תדמית הן מבחינת ההוצאות הראשוניות והן מבחינת הפיתוח של האתר.

תחזוקה של אתר אינטרנט כוללת תשלום עבור דומיין שזהו השם של האתר, התשלום הוא לשנה או לשנתיים, בנוסף יש לשלם עבור אחסון האתר בחברות ישראליות או אמריקאיות ולעתים יש תשלום חודשי על תחזוקה לחברה שבנתה ומאבטחת את האתר באופן שוטף.

עלות אחסון האתר בשרת עולה בהתאם לנפח המנוצל באתר כאשר תמונות וסרטוני וידאו תופסים מקום רב בנפח האתר ולכן לעתים עדיף לאחסן את האתר בחברות אמריקאיות אשר אינן מגבילות את שטח האחסון ואפשר להשתמש באתר ללא כל הגבלה או מניעה שהיא.

תחזוקה של אתר אינטרנט בבנייה עצמאית

בניה עצמאית באופן עקרוני מוזילה את העלויות בכך שניתן לנהל את האתר ללא כל צורך בחברה שתפעיל אותו וזאת במיוחד באם מדובר באתר אינטרנט עם קוד פתוח שאז גם ניתן להוסיף רכיבים בצורה פשוטה וקלה יחסית.

חשוב לזכור כי גם כאשר בונים אתר באופן עצמאי עדיין יש צורך לשלם את עלות הדומיין והאחסון שכן אין שום קיום לאתר ללא העלויות הללו עם זאת, עלות דומיין שרוכשים עם סיומת של קום זולה יותר מאשר סיומת של ישראל באופן ניכר.

אתר אינטרנט או דף בפייסבוק

באם אין באפשרותכם לשלם עבור תחזוקה של אתר אינטרנט תוכלו לבחור באופציה של פתיחת דף בפייסבוק שלרוב זוהי פעולה חינמית ומאוד פשוטה. עם זאת אופציה זו מתאימה רק עבור מי שרוצה בעיקר לפרסם עצמו תדמיתית וכן עדיין החשיפה הזו אינה מושלמת לגמרי ללא אתר פעיל.

השילוב האופטימלי הוא אתר אינטרנט וגם דף פייסבוק שכן הרעיון הוא ליצור מערכת פרסומית רחבה ככל הניתן ואז במידה ועושים זאת בצורה נכונה כל העלויות של התחזוקה הופכות להיות שוליות למול ההכנסות והרווחים.

המאמר בחסות Dreamview  המציעה פתרונות בתחום בניית אתרים ו קידום אתרים


אודות מחבר המאמר

Dreamview

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.