אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מטבחי פרובנס

 

יש הרבה מקומות בעולם שם לא רק שלא מייצרים או משווקים מטבחי פרובנס - בכלל לא שמעו על מטבחי פרובנס. ואולם אנחנו כאן בישראל גם כן רחוקים גיאוגפית ומנטלית מפרובנס אולם כמות הישראלים שמבקשים לרכוש מטבחי פרובנס רק גדלה משנה לשנה. אז מה יש בהם במטבחי פרובנס שאנחנו הישראלים כל כך אוהבים ומדוע דווקא מטבחי פרובנס מתאימים כל כך לתרבות הישראלית האקלקטית? הכל במאמר הבא על מטבחי פרובנס - לקרוא ולקבל תיאבון.

 

מטבחי פרובנס הם מטבחים אסתטיים שקשה לא להבחין ביופי, בשילוב המדהים בין העץ חומרים השונים המשתלבים בתוכו. מטבחי פרובנס הם מטבחים חמים, נעימים ומזמינים. הישראלים מחפשים תמיד אחר חום ונוחות וזו ההזדמנות שלהם להרגיש בבית חם כשהם במטבח. מטבחי פרובנס הם מטבחים שקל לאחסן בהם כמויות של מזון (והישראלים אוהבים למלא עגלות ברשתות המזון כאילו אין מחר). הישראלים חוגגים הרבה וכל חגיגה קשורה באוכל. מטבחי פרובנס מאפשרים משטחי אחסון ומשטחי עבודה מאקסימליים כך שהם נותנים את התשתית האופטימלית לישראלים שלא יכולים בלי אוכל. הסגנון הפרובנסי מזכיר את המנטליות הישראלית החמה, הים תיכונית והאקלקטית. אולי אם נבדוק טוב טוב את השורשים שלנו נגלה שאנחנו כן קשורים....

 

בפרובנס נהנים מאוכל. גם הישראלים נהנים מאוכל. אוכל אמיתי, יש תיכוני, מבושל ומטוגן... אוכל שמפיץ ריח בחדר מדרגות כך שכולם יודעים שהבישולים בעיצומם. אז נכון שיש מרחק גיאוגרפי ומנטלי בין ישראל לבין פרובנס אולם כאשר מדובר על מטבח חם ואקטיבי, על סירים ומחבטות, על בישולים לכמות גדולה של אנשים ועל התפישה שמשפחה וארוחות משפחתיות זה מהות החיים - כאן יש לנו הרבה במשותף. מהבחינה הזו נראה שישראל כן שוכנת בדיוק ליד פרובנס והביקוש ההולך וגדל של אנשים למטבחים בסגנון מטבחי פרובנס הוא ביקוש מובן, הגיוני ואפילו מתבקש אם לומר את האמת.

 

מטבחים מעוצבים יכולים להיות בשלל דוגמאות אם זה מטבח פרובנס, או מטבח אנגלי ועוד, מטבחי פרובנס הם ייחודיים ומשרים אווירה מיוחדת, אתם רק צריכים לבחור את מה שמתאים לכם , כיוון שרק אתם תהנו ממנו ולא אף אחד אחר , זה צריך להתאים אך ורק לכם.

לקבלת פרטים נוספים בקרו באתר קאנטרי קורנר


אודות מחבר המאמר

קאנטרי קורנר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.