אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שידות לחדר שינה

 

גם אם חדר השינה שלכם קטן אל תוותרו על דישות לחדר שינה. אולי אפילו עדיף לבחור מיטה צרה יותר או ללא מסגרת עץ כדי לצמצם ברוחב אולם בשום פנים ואופן לא מומלת לוותר על שידות חדר שינה. שידות חדר שינה הן נכס בכל חדר.עד כמה שהן קטנות הן מצליחות להכיל את כל מה שאתם צריכים שיהיה לצידכם ליד המיטה. מכוס מים ועד למנורת לילה,מהשלט לטלוויזיה בחדר השינה ועד לספר או לתרופות... כל אחד מנצל שידות לחדר השינה לצרכיו הוא ובסופו של דבר השידה הקטנה הזו ממלאתפקיד כל כך חשוב.

 

שידות לחדר שינה הן לא הוצאה כלכלית גדולה וניתן לקנות סט של שתי שידות לחדר שינה בפחות מאלף שקלים. כמובן שיש שידות לחדר שינה מעוצבות ייחודית מעץ מלא או חומר יקר שיעלו יותר אבל הממוצע הוא סביר ביחס לרהיטים אחרים. יש כיום אפילו אופציה לקנות מיטות עם שידות לחדר שינה כסט קומפלט ויש אפילו מיטות זוגיות המיוצרות עם שתי שידות לחדר שינה, אחת בכל צד, כחלק ממבנה המיטה. זה פיתרון מצוין עבור חדרים קטנים שכן לרוב השידות הללו הן מינימליסטיות, לא תופסות הרבה מקום ובכל זאת אלו שידות לחדר שינה ש עושות את העבודה.

 

ניתן לקנות שידות לחדר שינה בכל חנות רהיטים. כפי שצויין תחילה, שידות לחדר שינה הן חלק בלתי נפרד מהחדר ולכן רשתות רבות מוכרות שידות לחדר שינה יחד עם המיטה, כסט קומפלט. אם לא, ניתן לקנות זוג שידות לחדר שינה ברשתות המובילות לרהיטי בית וכן ניתן לייצר אותן בנגריות על פי הזמנה. שימו לב שאתם בודקים את גובה המיטה כדי שתוכלו להתאים שידות הן לסגנון והן לגובה המיטה. חשוב לחשב את השטח שנשאר בין המיטה לקיר משני הצדדים כדי לדעת איזה רוחב של שידות אתם יכולים להרשות לעצמכם. לרוב, כל מילימטר חשוב. אם יש לכם מקום, כדאי לבחור שידות רחבות כי הרי אתם יודעים שאתם זקוקים למקום.

ניתן לרכוש גם קומודה לחדר שינה והמגוון הוא רחב, מה שצריך זה לבחור, אם החלטתם לחדש את כל חדר השינה ולהחליף גם שידות לחדר השינה וגם קומודה לחדר שינה כדאי לרכוש זאת מאותו מקום כך תוכלו לקבל הנחה גדולה יותר ותצאו מרוצים, עם חדר שינה חדש , יפה ומעוצב בסגנון ייחודי משלכם, כך תוכלו לישון טוב יותר.

לקבלת פרטים נוספים בקרו באתר קאנטרי קורנר

 


אודות מחבר המאמר

קאנטרי קורנר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.