אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ריהוט כפרי

 

ריהוט כפרי הוא אחד מסגנונות הריהוט המנצחים בכל הזמנים. לא משנה אם אתם חיים בכפר או בעיר, ריהוט כפרי הוא סגנון עיצובי שמושך אנשים. ריהוט כפרי משדר תחושה של בית, של טבע, של חום ונוחות. אולם ריהוט כפריי גם מציג אתכם בעיני המבקרים כמי שמעדיף נוחות ופשטות על פני טרנדים חולפים. ריהוט כפרי הוא הצהרה מפורשת לגבי הטעם והסגנון שלכם. תראו לי את הרהיטים שלכם ואומר לכם מי אתם. ריהוט כפרי אומר עליכם רק דברים טובים.

 

תרבות הדיור הישראלית השתנתה בעשור האחרון בצורה בלתי רגילה. אנשים החלו לסגל סגנון חיים עירוני הכולל מגורים בבתי מגורים גבוהים, כמעט גורדי שחקים, עם שוער, מעליות, חניה תת קרקעית ואפילו חדרי כושר בבניין.סגנון החיים העירוני המודרני הזה הוביל לחדירה של טרנדים עיצוביים חדשים. עיצובים מודרניים, תעשייתיים ומינימליסטיים. אולם עדיין, על אף שלל הסגנונות העיצוביים הקיימים בשוק, ריהוט כפרי הוא עדיין מבין הסגנונות המבוקשים. בכל מגזין מוביל לעיצוב הבית ובכל תערוכת רהיטים ניתן להבחין באופן מובהר בסגנון של ריהוט כפרי.

 

ריהוט כפרי אולי נשמע "זול" או פשוט אבל הוא ממש לא זול. ריהוט כפרי המיובא מהמזרח הוא לחלוטין לא זול אם כי במזרח (בהודו, בתאילנד ובפיליפינים ריהוט כפרי עולה פרוטות) אולם כאשר מייבאים אותו הוא הופך יקר! כאשק מייצרים בארץ או באזור ריהוט כפרי אזי המחירים גם כן עולים כי רהיטים כפריים איכותיים דורשים חומרים ספציפיים ובעיקר עץ משובח. רהיטים מחומרים תעשייתיים המיוצרים בפסי ייצור מודרניים הם דווקא זולים יותר מרהיטים כפריים. אולם מי שבוחר ריהוט כפרי ללא ספק עושה זאת מתוך אהבה. זו בחירה אמוציונאלית ולא ראציונאלית והכסף לא תמיד משחק תפקיד בבחירת רהיטים או בכלל בבחירות שאנו מבצעים לגבי הבית.

פינת אוכל כפרית זה משהו ייוחדי ומיוחד ולא לכל אחד זה מתאים, אם זה הסגנון המיוחד של פינת אוכל מסוג זה, לכן לפני שאתם בוחרים פינת אוכל כפרית תחשבו היטב אם זה אכן מתאים לאופי שלכם ולחלל פינת האוכל, חשוב לדעת מה הגודל של פינות אוכל כפריות כך תראו אם זה מתאים לכם.

 

לקבלת פרטים נוספים וסיוע בקרו באתר קאנטרי קורנר


אודות מחבר המאמר

קאנטרי קורנר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.