אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מזנונים מעוצבים

 

מזנונים יכולים לשמש אתכם כמעט בכל חדר בבית. נכון שפעם חשבו על מזנונים אך ורק בהקשר של סלון אולםפעם גם חשבו שטלוויזיה צריך להיות רק אחת בבית ובסלון כדי שכולם ישבו יחד ויצפו בתכניות סופשבוע בערוץ הראשון. היום, כשבכל חדר שינה וגם בחדר אורחים ולעתים אף בחדרי עבודה יש טלוויזיה - מזנונים משמשים בכל חדר. מזנונים מהווים פיתרון מצוין כמובן לטלוויזיה, מכשיר די-וי-די, מכשירי סטריאו ועוד. אולם גם עבור האנלוגיים בינינו שעדיין מחזיקים ספרים, בקבוקי יין ושאר אלמנטים דקורטיביים בתוך או על מזנונים - גב עבורם מזנונים הם פריטים מאסט בכל בית.

 

מזנונים מעץ מלא מעוצבים מעץ מלא הם בהחלט מוצר מבוקש אולם יש גם ביקוש לאותם מזנונים פשוטים, תעשייתיים, משילוב של חומר דמוי עץ וזכוכיות. ניתן למצוע כיום מזנונים בכל החנויות המשווקות רהיטים לבית וכן במגוון רחב של חנויות סחר אלקטרוניות באינטרנט. המחירים נעים מסביבות 400 ש"ח עבור המזנון הפשוט ביותר אולם מזנונים מעוצבים מעץ מלא יכולים לעלות גם 1,800 ש"ח ואפילו יותר.

לכל אחד יש המזנון המעוצב שלו, וחשוב לדעת מה רוצים, כיוון שהמבחר הוא גדול ולעיתים ניתן להתבלבל , לכן לפני שבאים לבחור מזנונים, או מזנונים מעץ מלא כדאי לעשות שיעורי בית ולבוא מוכנים, אם זה המידות הנכונות של המזנון הרצוי, או צבע וכ'ו, כך הקנייה תהיה הרבה יותר פוטה ולא תתבלבלו יותר מידי.

 

כאשר מדובר על מזנונים המחיר הוא לאו דווקא זה שקובע. אם אתם מחפשים מזנון לסלון שיתפוש מקום של כבוד בבית, מזנון שכל בני המשפחה יראו מידי יום וכמובן אחד שהאורחים יראו כשהם יושבים בסלון, כאן כדאי ללכת על מזנון איכותי ויוקרתי. אולם מזנונים לחדרי שינה יכולים בהחלט להיות מזרנים פחות יוקרתיים. מה שחשוב זה להתאים את המזנון הן מבחינת הגודל והן מבחינת הסגנון העיצובי לכל חדר שינה בבית.

 

מומלץ להזהר ואפילו להמנע מרכישת מזנונים יד שניה, בין אם מדובר על אתרי יד שתיים או דרך מודעה או מכר. יש כיום אפשרות לקנות רהיטים חדשים במחירים תחרותיים, בפריסה נוחה לתשלומים כך שכמעט ולא משתלם לקנות רהיטים יד שניה. מזנונים אשר אינם איכותיים נשחקים עם הזמן והמדף העליון מאבד את היציבות כך שלא באמת תהנו מרהיט יד שניה כאשר מדובר על מזנון.

רוצים לדעת עוד ולקבל פרטים נוספים על מזנונים בקרו באתר קאנטרי קורנר


אודות מחבר המאמר

קאנטרי קורנר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.